|
23/1/2005 11:55
|
ורד
|
מאת:
|
|
וואלה רוניתי, לא ראיתי תגובה שלך
|
כותרת:
|
ודווקא תהיתי אם ראית מה כתבתי לך. מקווה שתרגישי בקרוב טוב יותר. אם בא לך לעשות איזה אחה"צ בשכונה (עם נעם ועמליה, אנה ובטן ושיחה של יתומות) אז בשמחה. בערך. את בשכונה שלי נכון?
veredkl שטרודל netvision.net.il
|
תוכן התגובה:
|
תגובות נוספות
|