עמליה במילא לא תהיה איתכם בלידה, ואני מאמינה שאת תקצרי את השהות בבית החולים ככל שניתן. מכיוון שאני זוכרת היטב את אכזבתך מהלידה של עמליה במאיר, תעשי לעצמך טובה, ותבדקי שוב את בתי החולים העומדים לרשותך, ואת כל האופציות שיכולות להעניק לך לידה כלבבך. אני לא בעד להכניס דולה בדלת האחורית, אם הם מתנגדים להכנסת דולה, צאי ובדקי לאילו דברים נוספים הם מתנגדים או מעקמים אף. לא מכירה טוב את ליס. בינינו, אני לא מאמינה שתמצאי בית חולים שיענה ממש על כל הציפיות שלך, אבל את ההשפעה שלו על הלידה אפשר למזער בכך שתקחי דולה טובה שתלווה אותך כבר מהבית, ותשהה איתך רוב הזמן, תעשה לך טוב בסביבתך הטבעית ולפי העדפות שתסכמו מראש, ותגיעו לבית החולים בשלב מתקדם, כך שמקומו של בית החולים בתהליך הלידה ימוזער לפינאלה בלבד. כשעשיתי את זה עם יולדות, ולא משנה באיזה בית חולים, החוויה הסופית היתה נהדרת, ולא היה יותר מידי נפח לבית החולים, דעותיו וכו'. שיהיה בהצלחה (אופס, ורד, אשכרה לא ידעתי שאת בהריון, זוכרת שהתלבטת חזק לגבי ילד נוסף, זה היה תוך כדי או לקראת???) נשיבוק, אורנה דן יולדת סדרתית ודולה... :)
|
תוכן התגובה:
|