פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
23/1/2005 13:04 נועה מאת:
ורד ורד כותרת:
אני תמיד שמחה לקרוא עוד על חוויותיכם בעיר הגדולה, גם אם בדלת האחורית. זה נשמע מאד שמח.

גם אני לא בטוחה שאת צודקת לגבי ליס. זה אומר שהמרכז לידה בלניאדו עדין לא רלוונטי או שנראה לך רחוק מדי? לפי מה שקראתי זו נשמעת לי אופציה נהדרת.
לגבי דולה, דיברנו על זה פעם, אני מאד מאד מזדהה איתך, והיו לי שיקולים דומים לשלך בבחירה. רציתי מישהי שתהיה אמהית אבל לא רחמנית, כזו שתוכל להתמודד איתי פיזית אבל גם רגשית ושגם תוכל לצעוק עלי אם צריך בלי להתבלבל. אני חושבת שבחרתי טוב.
בזמנו שקלתי את אפשרות הדולה המתלמדת אבל החלטתי ללכת על הכי טוב שמצאתי. רציתי להרגיש בטוחה. מצד שני, עשינו את הקורס אצל הדולה שבחרנו וידעתי שטוב לי איתה, אז מראש הייתי משוחדת. באותה מידה יכול להיות שהייתי פוגשת מישהי חדשה שהייתי מרגישה איתה מצויין, יכול להיות. אני חשבתי שאת המתלמדת אשאיר לסיבוב הבא, אחרי שארגיש יותר בטוחה. אני מקווה שזה לא נשמע יהיר אלא בעיקר זהיר.

אם מותר לי להציע, אני חושבת שאת צריכה לדאוג לעצמך לטוב ביותר. ולו כדי לדעת שעשית את המירב ולהיכנס לחדר לידה בטוחה במאה אחוזים במי שאיתך. לי זה עשה את כל ההבדל שבעולם. אני חושבת שזה מגיע לך ממך (כי אני לא רוצה לכתוב 'את חייבת לעצמך'). תבדקי שוב?

נועה
נועה





תוכן התגובה:


תגובות נוספות
23/1/2005  10:54 ורדי - לירון
23/1/2005  10:56 OT- מישהי יודעת אם אזוג מלך=אזוג קליפורניה? (ל"ת) - אגוזית
23/1/2005  10:57 אזוג= אגוז (כמובן!) (ל"ת) - אגוזית
23/1/2005  11:11 אולי המלך גר בקליפורניה ?? - פרח
23/1/2005  11:23 ורד! - ליאתיתי
23/1/2005  11:23 ורד - גם דעתי כדעתה של לירון - במבי
23/1/2005  11:26 מצטרפת לליאתיתי בבקשה לקצת חוויות אם יש לך כוח... (ל"ת) - במבי
23/1/2005  11:29 ורד! - roniti
23/1/2005  11:38 חוזרת על הזמנתי לארח כאן את רשימת הדולות המתלמדות ומניחה ששוב אתקל בחומת השתיקה הבצורה של הרכזות - רותי קרני הורוביץ
23/1/2005  11:42 רותי - אולי תפרסמי את רשימת הרכזות? גם זה יעזור למי שמחפשת דולה. (ל"ת) -
23/1/2005  11:47 יולדת קקה מייקה? LOL פלוס הסברים ועידכונים - ורד
23/1/2005  11:55 וואלה רוניתי, לא ראיתי תגובה שלך - ורד
23/1/2005  11:57 ורדי - לירון
23/1/2005  12:11 ורד יקרה, תחשבי שוב על ליס, הקטע של המרחק הוא די שולי לדעתי - אורנה דן
23/1/2005  12:40 מאיר לא מצהיר, אבל... - benoanow
23/1/2005  13:04 ורד - roniti
23/1/2005  13:12 אכן אורנה, - ורד
23/1/2005  13:15 נועה, התשובה שכתבתי לאורנה מיועדת גם לך (ל"ת) - ורד
23/1/2005  13:30 ורד - נועה
23/1/2005  13:41 נועה בובה - ורד
23/1/2005  13:48 רוניתה ילדה? - לירון
23/1/2005  14:17 לירון - ורד
23/1/2005  14:18 גם אני שקלתי פעם את הרעיון - סיס
23/1/2005  14:51 אם יש שם מסלול לידות ביתיות (בלי דולות? קצת מוזר) אז תלכי על זה, ותקחי איתך דולה לא מוכרת - אורנה דן
23/1/2005  14:59 לפי הבנתי - ורד
23/1/2005  15:07 אורנה, השאלה היא מה זו הכנה - ורד
23/1/2005  15:12 ורד, - ליאתה
23/1/2005  15:18 טוב ורד - נועה
23/1/2005  15:32 נועה וליאתה - ורד
23/1/2005  18:26 ורד מותק, - נורית של...
23/1/2005  19:32 נורית יקרה, - ורד
23/1/2005  20:12 ורד - ליאתיתי
23/1/2005  22:15 ורד - תודה, - ליאתה
24/1/2005  23:03 דולות מתלמדות - גילה רונאל
25/1/2005  14:06 גילה רונאל יקרה, המון תודה. אצור אתך קשר בקרוב, או שכבר אציק לך בדיאדה (ל"ת) - ורד
25/1/2005  17:02 ורד, אל תהססי (ל"ת) - גילה רונאל
25/1/2005  17:20 עוד על דולות - גילה רונאל


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש