|
23/1/2005 13:04
|
נועה
|
מאת:
|
|
ורד ורד
|
כותרת:
|
אני תמיד שמחה לקרוא עוד על חוויותיכם בעיר הגדולה, גם אם בדלת האחורית. זה נשמע מאד שמח.
גם אני לא בטוחה שאת צודקת לגבי ליס. זה אומר שהמרכז לידה בלניאדו עדין לא רלוונטי או שנראה לך רחוק מדי? לפי מה שקראתי זו נשמעת לי אופציה נהדרת. לגבי דולה, דיברנו על זה פעם, אני מאד מאד מזדהה איתך, והיו לי שיקולים דומים לשלך בבחירה. רציתי מישהי שתהיה אמהית אבל לא רחמנית, כזו שתוכל להתמודד איתי פיזית אבל גם רגשית ושגם תוכל לצעוק עלי אם צריך בלי להתבלבל. אני חושבת שבחרתי טוב. בזמנו שקלתי את אפשרות הדולה המתלמדת אבל החלטתי ללכת על הכי טוב שמצאתי. רציתי להרגיש בטוחה. מצד שני, עשינו את הקורס אצל הדולה שבחרנו וידעתי שטוב לי איתה, אז מראש הייתי משוחדת. באותה מידה יכול להיות שהייתי פוגשת מישהי חדשה שהייתי מרגישה איתה מצויין, יכול להיות. אני חשבתי שאת המתלמדת אשאיר לסיבוב הבא, אחרי שארגיש יותר בטוחה. אני מקווה שזה לא נשמע יהיר אלא בעיקר זהיר.
אם מותר לי להציע, אני חושבת שאת צריכה לדאוג לעצמך לטוב ביותר. ולו כדי לדעת שעשית את המירב ולהיכנס לחדר לידה בטוחה במאה אחוזים במי שאיתך. לי זה עשה את כל ההבדל שבעולם. אני חושבת שזה מגיע לך ממך (כי אני לא רוצה לכתוב 'את חייבת לעצמך'). תבדקי שוב?
נועה נועה
|
תוכן התגובה:
|
תגובות נוספות
|