|
23/1/2005 13:48
|
לירון
|
מאת:
|
|
רוניתה ילדה?
|
כותרת:
|
שוב, ורד, זה על החיים ועל המוות- אני ליוויתי שם לידה שהיתה כחוויה טובה ליולדת (למרות הפיטוצין כפול 3 ימים + פקיעת מים +חתך...) כי הצוות היה נחמד כי הכירו את הרופא שלה.... לא יודעת... מצד אחד- לידה יכולה להיות נפלאה בכל מקום. מצד שני לידה יכולה להיות מזעזעת בגלל המקום....
|
תוכן התגובה:
|
תגובות נוספות
|