|
23/1/2005 14:59
|
ורד
|
מאת:
|
|
לפי הבנתי
|
כותרת:
|
אין בי"ח שאשכרה ייתן לדולה להתערב במעשה הלידה. במאיר אולי ייתנו לה לעשות שיאצו, אבל שיקול דעת? נראה לי חסר סיכוי. אני באמת צריכה בעיקר מישהי שתעזור לבנהז"ש במסאז'ים (בבית ובבי"ח) או שתציע תנוחות חלופיות, שכשאני הלומה מדי עלולות לברוח לי מהראש.
ובעניין הקרבה, אני לא יודעת למה, אבל זה מרגיש לי טוב וחשוב אפילו. לא בא לי התחושה הזו של לנסוע, להתרחק מעמליה. ההרגשה שאני במרחק הליכה מהמיטה שלי ממש מנחמת אותי. אני בטריטוריה מוכרת, עם "ארומה" בקומה למטה. מפגר? אולי. אבל זה לחלוטין נוכח.
ועוד משהו: אני מקווה שהכל יתנהל כסדרו ואוכל לחתום על טופס שחרור ולצאת מוקדם יותר. אבל אם חלילה זה לא יסתדר, אז המרחק הופך משמעותי אם אני רוצה את בנהז"שי והכל בשכונה. פעם קודמת, במאיר, נתקעתי שם שבת, ובנהז"ש נאלץ לישון באיזו פנימיה של איזו ישיבה בעיר (עם איזו חמולה שחגגה שם בר-מצווה). איכס. בקיצור. בא לי ת"א. ושוב בתקווה שאוכל לצאת מהמחלקה מוקדם.
|
תוכן התגובה:
|
תגובות נוספות
|