פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
23/1/2005 15:07 ורד מאת:
אורנה, השאלה היא מה זו הכנה כותרת:
הרי יוגה אני עושה, כדור פיזיו קניתי, את כל התה המגעילים אני אשתה, ואפי-נו אני אקנה, ורענון הכנה ללידה אני כנראה גם אעשה, ואת הספר של אילנה שמש אני קוראת עוד פעם, כי אני זוכרת איך הרגשתי ש"אני יכולה לעשות את זה" אחרי הפעם הראשונה. אז זה לא שאני מגרבצת מול המחשב ואומרת לעצמי, יאללה, מה שיהיה יהיה. אבל אני מתאמצת, ממש, לא לתת לכל זה להשתלט לי על האג'נדה. להזכיר לעצמי את מה שחזרתי וכתבתי פה לעשרות אימהות, שההורות חשובה מהלידה, ושאני לא צריכה להוכיח לעצמי או לאחרים כלום. המטרה שלי היא לידה בריאה. לי ולעובר. ה"מה שיהיה, יהיה" הוא המנטרה שלי לבדיעבד, לא למלכתחילה.

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
23/1/2005  10:54 ורדי - לירון
23/1/2005  10:56 OT- מישהי יודעת אם אזוג מלך=אזוג קליפורניה? (ל"ת) - אגוזית
23/1/2005  10:57 אזוג= אגוז (כמובן!) (ל"ת) - אגוזית
23/1/2005  11:11 אולי המלך גר בקליפורניה ?? - פרח
23/1/2005  11:23 ורד! - ליאתיתי
23/1/2005  11:23 ורד - גם דעתי כדעתה של לירון - במבי
23/1/2005  11:26 מצטרפת לליאתיתי בבקשה לקצת חוויות אם יש לך כוח... (ל"ת) - במבי
23/1/2005  11:29 ורד! - roniti
23/1/2005  11:38 חוזרת על הזמנתי לארח כאן את רשימת הדולות המתלמדות ומניחה ששוב אתקל בחומת השתיקה הבצורה של הרכזות - רותי קרני הורוביץ
23/1/2005  11:42 רותי - אולי תפרסמי את רשימת הרכזות? גם זה יעזור למי שמחפשת דולה. (ל"ת) -
23/1/2005  11:47 יולדת קקה מייקה? LOL פלוס הסברים ועידכונים - ורד
23/1/2005  11:55 וואלה רוניתי, לא ראיתי תגובה שלך - ורד
23/1/2005  11:57 ורדי - לירון
23/1/2005  12:11 ורד יקרה, תחשבי שוב על ליס, הקטע של המרחק הוא די שולי לדעתי - אורנה דן
23/1/2005  12:40 מאיר לא מצהיר, אבל... - benoanow
23/1/2005  13:04 ורד ורד - נועה
23/1/2005  13:04 ורד - roniti
23/1/2005  13:12 אכן אורנה, - ורד
23/1/2005  13:15 נועה, התשובה שכתבתי לאורנה מיועדת גם לך (ל"ת) - ורד
23/1/2005  13:30 ורד - נועה
23/1/2005  13:41 נועה בובה - ורד
23/1/2005  13:48 רוניתה ילדה? - לירון
23/1/2005  14:17 לירון - ורד
23/1/2005  14:18 גם אני שקלתי פעם את הרעיון - סיס
23/1/2005  14:51 אם יש שם מסלול לידות ביתיות (בלי דולות? קצת מוזר) אז תלכי על זה, ותקחי איתך דולה לא מוכרת - אורנה דן
23/1/2005  14:59 לפי הבנתי - ורד
23/1/2005  15:12 ורד, - ליאתה
23/1/2005  15:18 טוב ורד - נועה
23/1/2005  15:32 נועה וליאתה - ורד
23/1/2005  18:26 ורד מותק, - נורית של...
23/1/2005  19:32 נורית יקרה, - ורד
23/1/2005  20:12 ורד - ליאתיתי
23/1/2005  22:15 ורד - תודה, - ליאתה
24/1/2005  23:03 דולות מתלמדות - גילה רונאל
25/1/2005  14:06 גילה רונאל יקרה, המון תודה. אצור אתך קשר בקרוב, או שכבר אציק לך בדיאדה (ל"ת) - ורד
25/1/2005  17:02 ורד, אל תהססי (ל"ת) - גילה רונאל
25/1/2005  17:20 עוד על דולות - גילה רונאל


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש