|
23/1/2005 18:26
|
נורית של...
|
מאת:
|
|
ורד מותק,
|
כותרת:
|
לא יודעת לייעץ לך בעניין הדולה. מה שלא תבחרי, אל תוותרי על הכימיה ותני המון כבוד למשאלות הלא רציונליות שלך. אם את מחפשת שם ביג מאמא, לכי על ביג מאמא. לדעתי, הרבה מהתועלת בלקחת דולה טמון בהרגשה שאת בידיים טובות. ההרגשה שמישהו שאת סומכת עליו מטפל בך ודואג שיהיה בסדר.
מכל מקום, אני חושבת שהגישה שלך ללידה מאוד נכונה: להתכונן הכי טוב שאת יכולה אבל לדעת גם להרפות בבוא הזמן ולזכור שהחוויה משנית לתוצאה. (כתבתי במקום אחר: נראה לי שכדאי להשתדל לבוא ללידה כמה שפחות "נעולה" על תסריט אחד מסוים וכמה שיותר מחוברת לכוחות שלך, לשלווה שלך ולאמון שלך בעצמך, באנשים, בחיים).
מאחלת לך אחת מאותן לידות שניות טיפוסיות - הרבה יותר קלה וקצרה מהלידה הראשונה.
מחכה בקוצררוח לקפה שלנו, נורית
|
תוכן התגובה:
|
תגובות נוספות
|