|
23/1/2005 20:12
|
ליאתיתי
|
מאת:
|
|
ורד
|
כותרת:
|
תודה על העדכון. אחרי שהצלחתי לנגב פה את הריר שהציף את המקלדת ראיתי גם את עניין הבעיות בעבודה (אם את רוצה מותק - דברי איתי במייל. אני חושבת שבמצבי המיובש אעשה לך חשק מאוד גדול לפתור אותן אחלה (:). סומכת עליך.
גם לגבי היוגה.
טוב שחזרת מותק.
|
תוכן התגובה:
|
תגובות נוספות
|