פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
23/1/2005 21:41 דליה אחרת מאת:
כך היה לי הכי נח אני אנסה להסביר... כותרת:
בכורסא רגילה הייתי יושבת כשהגב שלי שעון על משענת יד אחת והרגליים שעונות על משענת היד השניה ואני יושבת עם התינוקת עלי על המקום שיושבים בו בכורסא כשהיד שמחזיקה את התינוקת נשענת גם על משענת היד או על כרית. וכשהחלפתי שד החלפתי צדדים. כך הייתי שרועה על הכורסא לפעמים ימים שלמים. לגבי כריות הנקה יש היום כל מיני סוגים וכדאי לבדוק, גמישים יותר, קשיחים יותר וכו'. מאחלת המשך הנקה נוחה, דליה

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
23/1/2005  11:08 כרית מתחת ליד התומכת - שתתמוך במקומה. - ליאתיתי
23/1/2005  11:50 זה תלוי כמה מוכנים להשקיע - R
23/1/2005  11:56 שווה להתאמן על הנקה בשכיבה - אורנה דן
23/1/2005  23:25 המשענת של ד"ר גב - רוית ב'
24/1/2005  08:21 תנוחות הנקה - תם תם


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש