בכורסא רגילה הייתי יושבת כשהגב שלי שעון על משענת יד אחת והרגליים שעונות על משענת היד השניה ואני יושבת עם התינוקת עלי על המקום שיושבים בו בכורסא כשהיד שמחזיקה את התינוקת נשענת גם על משענת היד או על כרית. וכשהחלפתי שד החלפתי צדדים. כך הייתי שרועה על הכורסא לפעמים ימים שלמים. לגבי כריות הנקה יש היום כל מיני סוגים וכדאי לבדוק, גמישים יותר, קשיחים יותר וכו'. מאחלת המשך הנקה נוחה, דליה
|
תוכן התגובה:
|