פורום
השבוע
אינדקס
אופנה
יוגה
גברים וצירים
היום שאחרי
הצילו צירים
תזונה
מאמרים
חדשות
ראשי
23/1/2005 12:27
טלי
מאת:
אני מאוד אהבתי את...
כותרת:
יש לי ילד בן כמעט בן שנתיים ואני אהבתי מאוד את "הבית שלי" פחות את "צעדים הראשונים" ומה שאהבתי הכי זה "החברים שלי" אבל זה לגיל של שנה ותשע שנתיים
בכל אופן הילדה תהנה מאוד מהקונפי
תוכן התגובה:
תגובות נוספות
23/1/2005 11:21
קומפי
-
ענת (gh)
23/1/2005 12:07
מבחר משחקים לקומפי יש בחנויות טויס אר אס למשל (ואולי גם באחרות - אופיס דיפו וכו'). אפשר לראות ולעניין לפי הגיל וההתאמה. (ל"ת)
-
חני המדווחת
23/1/2005 14:46
ואני ממליצה לך..
-
רונה
23/1/2005 19:28
קומפי - אכזבה אחת גדולה
-
א.
23/1/2005 23:19
האם קומפי X מאפשר גלישה באינטרנט?
-
רוית ב'
24/1/2005 10:57
המשחקים המצורפים לקומפי 2 דווקא היו ממש בסדר.
-
HILLA
כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה ©
יצירת קשר
תקנון ותנאי שימוש