פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
23/1/2005 12:27 טלי מאת:
אני מאוד אהבתי את... כותרת:
יש לי ילד בן כמעט בן שנתיים ואני אהבתי מאוד את "הבית שלי" פחות את "צעדים הראשונים" ומה שאהבתי הכי זה "החברים שלי" אבל זה לגיל של שנה ותשע שנתיים
בכל אופן הילדה תהנה מאוד מהקונפי

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
23/1/2005  11:21 קומפי - ענת (gh)
23/1/2005  12:07 מבחר משחקים לקומפי יש בחנויות טויס אר אס למשל (ואולי גם באחרות - אופיס דיפו וכו'). אפשר לראות ולעניין לפי הגיל וההתאמה. (ל"ת) - חני המדווחת
23/1/2005  14:46 ואני ממליצה לך.. - רונה
23/1/2005  19:28 קומפי - אכזבה אחת גדולה - א.
23/1/2005  23:19 האם קומפי X מאפשר גלישה באינטרנט? - רוית ב'
24/1/2005  10:57 המשחקים המצורפים לקומפי 2 דווקא היו ממש בסדר. - HILLA


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש