זה הצעד הראשון אם באמת חשוב לכם להקנות הרגלים בריאים יותר. או לפחות לשים אותם במקום מוסתר שעל קיומו היא לא יודעת, כך שהם ישלפו באמת רק מתי שכולם רוצים, ולא תחת איומים ולחץ. כשאין שטויות וילדים רעבים הם אוכלים גם דברים אחרים. לא הכל, הרי יש להם טעם, אבל בטוח הם יימצאו משהו.
בעיקרון, אפשר למלא את אחה"צ במקום בשטויות בפירות או ירקות. תותים ובננות, פרי הדר, כל אלו הם לגמרי פירות כיפים. חוץ מזה, אם עם החביתה אתם לא נוחלים כזו הצלחה, אז שווה לנסות קצת דברים אחרים. מה אתם אוכלים לארוחת ערב? בטח לא דובונים. אין סיבה שלא תאכלו יחד. מרק ירקות חורפי, פסטה טעימה ברוטב שווה, חומוס, אבוקדו, עגבניות ומלפפונים, עוף. כמעט מאז ומתמיד (חוץ מבחודשי המוצקים הראשונים ממש, עמליה פשוט אכלה מה שאנחנו אכלנו בשינויים קלים (לא אוהבת סלט עם "עץ", יעני פטרוזיליה, אז היא מקבלת ירקות חתוכים). זה גם מאוד נוח כי לא צריך לטרוח במיוחד בשבילה, והיא פיתחה טעם כזה שאפשר גם לנסוע אתה ברחבי העולם והיא תמיד תסתדר עם ההיצע הקיים.
שטויות כמו דובונים וכו' עדיין קיימים בתפריט אבל תחת הכותרת "אירועים מיוחדים". יש סוכריה בשבת, יש שוקולד קינדר אחרי החוג, ויש פה ושם. אבל זה רחוק מלהיות הרגל.
|
תוכן התגובה:
|