|
23/1/2005 12:25
|
imassia
|
מאת:
|
|
מסכימה עם קודמותיי, להעיף את השטויות מהבית
|
כותרת:
|
ולהפסיק לדאוג לכמה שהיא אוכלת. כל ילד אוכל כמה שהוא צריך. תדאגו רק שהיא תאכל דברים מזינים אם היא כבר אוכלת. יש תקופות שהוא לא נוגע במשהו מסויים אני ממשיכה להציע בשלב כלשהו זה עובר. היו תקופות שהוא אכל רק תמ"ל.
חוץ מזה, רעיונות לארוחת ערב: ביצה קשה ירקות (לא סלט, אלא חתיכות גדולות) מרק והירקות שבתוכו גבינה מעדן
|
תוכן התגובה:
|
תגובות נוספות
|