אצלנו אין שטויות והיא עדיין לא אוכלת כמו שצריך. אני לא נותנת ממתקים וחטיפים דרך קבע, ובכל זאת אין מצב שהיא מוכנה לטעום חביתה, עגבניה וכדומה. המחשבה שכל עוד אנחנו נציע מאכלים מגוונים מזינים ובריאים זה יוביל לתזונה טובה שלהם פשוט לא מוכיחה עצמה במקרה שלנו. היא אוכלת מתוך רשימה של בערך 10 פריטים. וזהו. למרות שאני משקיעה בזה המון, מבשלת לה, מגוונת, מציעה. היא בשלה, ולא יעזור בית דין!
|
תוכן התגובה:
|