פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
23/1/2005 14:52 מיכל של איל מאת:
אז אני יצרתי איזושהיא אופציית ביניים: כותרת:
מתוקים - לחם מלא עם דבש
חלבה מלאה ממותקת בדבש
פעמיים בשבוע לערב פיצה שאני עושה מלחם מלא +פרוסת גבינה צהובה +רסק עגבניות וזיתים.
לפעמים גם שניצל טופו עם תירס
וכשכל הילדים בגינה אוכלים דובונים משתדלת לתת לאיל עוגיות מזרחיות עם סומסום או עוגיות מחיטה מלאה או שזיף יבש (כן, הוא מאד אוהב את זה) או תפוחי עץ מיובשים.
העיקרון הוא - האוכל צריך להיות טעים ומגוון!


תוכן התגובה:


תגובות נוספות
23/1/2005  11:19 הצעות וגם הרגעה - נועה
23/1/2005  11:20 אם לא תתני לה שטויות, היא תאכל דברים אחרים. אני מבטיחה לך. (ל"ת) - חנה
23/1/2005  11:26 להעיף את השטויות מהבית - ורד
23/1/2005  12:25 מסכימה עם קודמותיי, להעיף את השטויות מהבית - imassia
23/1/2005  12:39 זה לא כל כך פשוט - רוית ב'
23/1/2005  12:55 רוית, וגם משהו לפותחת הדיון: - ליאתה
23/1/2005  12:56 רוית - 10 פריטים (מגוונים יחסית) נשמע לי לא רע בכלל. (ל"ת) - ד.פ.
23/1/2005  18:58 רעיונות לארוחות ערב - תם - תם
23/1/2005  23:14 ליאתה - רוית ב'
23/1/2005  23:57 רוית, זה בהגדרת התפקיד שלנו, כנראה... - ליאתה
24/1/2005  00:34 ליאתה - קבלי ח"ח! - קרן (אחרת)
24/1/2005  08:36 לביבות של סבתא שלי - ליק333
24/1/2005  10:31 ליאתה- את על הכיפק - רוית ב'
24/1/2005  13:54 קרן (אחרת) ורוית ב' - ליאתה


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש