|
23/1/2005 14:52
|
מיכל של איל
|
מאת:
|
|
אז אני יצרתי איזושהיא אופציית ביניים:
|
כותרת:
|
מתוקים - לחם מלא עם דבש חלבה מלאה ממותקת בדבש פעמיים בשבוע לערב פיצה שאני עושה מלחם מלא +פרוסת גבינה צהובה +רסק עגבניות וזיתים. לפעמים גם שניצל טופו עם תירס וכשכל הילדים בגינה אוכלים דובונים משתדלת לתת לאיל עוגיות מזרחיות עם סומסום או עוגיות מחיטה מלאה או שזיף יבש (כן, הוא מאד אוהב את זה) או תפוחי עץ מיובשים. העיקרון הוא - האוכל צריך להיות טעים ומגוון!
|
תוכן התגובה:
|
תגובות נוספות
|