פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
23/1/2005 23:14 רוית ב' מאת:
ליאתה כותרת:
קודם כל תודה, זה כיף לקבל פידבק כזה, כי אני חיה כל הזמן בתחושת כישלון קשה בתחום המזון, פולניה שכמותי. העניין הוא שהיא כבר בת שנתיים ועדיין מזונה מורכב מ:
לחם, גבינה לבנה או קוטג', גמדים, מלפפון, תירס, שניצל עוף, אורז, לעיתים רחוקות פסטה או פתיתים, ומדי פעם פירות (תפוז, קלמטינה, לעיתים רחוקות בננה או תפוח). וסימילאק.
זהו. שום דבר אחר לא חוצה את גבול השפתיים בכלל. לפעמים היא תעשה טובה ותכניס משהוא לא מוכר לפה, ומייד תעיף אותו החוצה בהעוויית ארצ'י בנקר.
לכן כשמגיעה ארוחת הערב אני ממש מיואשת: עוד פעם סנדביץ' עם גבינה?
אני חולמת על היום שבו אפשר יהיה לתת לה צלחת עםפ חביתה ועגבניה, כמו כל הידלים. האם לעולם זה לא יקרה?

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
23/1/2005  11:19 הצעות וגם הרגעה - נועה
23/1/2005  11:20 אם לא תתני לה שטויות, היא תאכל דברים אחרים. אני מבטיחה לך. (ל"ת) - חנה
23/1/2005  11:26 להעיף את השטויות מהבית - ורד
23/1/2005  12:25 מסכימה עם קודמותיי, להעיף את השטויות מהבית - imassia
23/1/2005  12:39 זה לא כל כך פשוט - רוית ב'
23/1/2005  12:55 רוית, וגם משהו לפותחת הדיון: - ליאתה
23/1/2005  12:56 רוית - 10 פריטים (מגוונים יחסית) נשמע לי לא רע בכלל. (ל"ת) - ד.פ.
23/1/2005  14:52 אז אני יצרתי איזושהיא אופציית ביניים: - מיכל של איל
23/1/2005  18:58 רעיונות לארוחות ערב - תם - תם
23/1/2005  23:57 רוית, זה בהגדרת התפקיד שלנו, כנראה... - ליאתה
24/1/2005  00:34 ליאתה - קבלי ח"ח! - קרן (אחרת)
24/1/2005  08:36 לביבות של סבתא שלי - ליק333
24/1/2005  10:31 ליאתה- את על הכיפק - רוית ב'
24/1/2005  13:54 קרן (אחרת) ורוית ב' - ליאתה


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש