קודם כל תודה, זה כיף לקבל פידבק כזה, כי אני חיה כל הזמן בתחושת כישלון קשה בתחום המזון, פולניה שכמותי. העניין הוא שהיא כבר בת שנתיים ועדיין מזונה מורכב מ: לחם, גבינה לבנה או קוטג', גמדים, מלפפון, תירס, שניצל עוף, אורז, לעיתים רחוקות פסטה או פתיתים, ומדי פעם פירות (תפוז, קלמטינה, לעיתים רחוקות בננה או תפוח). וסימילאק. זהו. שום דבר אחר לא חוצה את גבול השפתיים בכלל. לפעמים היא תעשה טובה ותכניס משהוא לא מוכר לפה, ומייד תעיף אותו החוצה בהעוויית ארצ'י בנקר. לכן כשמגיעה ארוחת הערב אני ממש מיואשת: עוד פעם סנדביץ' עם גבינה? אני חולמת על היום שבו אפשר יהיה לתת לה צלחת עםפ חביתה ועגבניה, כמו כל הידלים. האם לעולם זה לא יקרה?
|
תוכן התגובה:
|