|
24/1/2005 08:36
|
ליק333
|
מאת:
|
|
לביבות של סבתא שלי
|
כותרת:
|
הכי פשוט בעולם: לבן או שלי או יוגורט. ביצה קמח תופח בכמות שתביא למוצקות הרצויה. על מחבת טפלון משומן בעדינות.
אפשר לאכול מתוק, אפשר לאכול מלוח, איך שאוהבים.
זיכרון מיום שבת בבוקר אצל סבתא לפני 30 שנה.
|
תוכן התגובה:
|
תגובות נוספות
|