פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
24/1/2005 08:36 ליק333 מאת:
לביבות של סבתא שלי כותרת:
הכי פשוט בעולם:
לבן או שלי או יוגורט.
ביצה
קמח תופח בכמות שתביא למוצקות הרצויה.
על מחבת טפלון משומן בעדינות.

אפשר לאכול מתוק, אפשר לאכול מלוח, איך שאוהבים.

זיכרון מיום שבת בבוקר אצל סבתא לפני 30 שנה.

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
23/1/2005  11:19 הצעות וגם הרגעה - נועה
23/1/2005  11:20 אם לא תתני לה שטויות, היא תאכל דברים אחרים. אני מבטיחה לך. (ל"ת) - חנה
23/1/2005  11:26 להעיף את השטויות מהבית - ורד
23/1/2005  12:25 מסכימה עם קודמותיי, להעיף את השטויות מהבית - imassia
23/1/2005  12:39 זה לא כל כך פשוט - רוית ב'
23/1/2005  12:55 רוית, וגם משהו לפותחת הדיון: - ליאתה
23/1/2005  12:56 רוית - 10 פריטים (מגוונים יחסית) נשמע לי לא רע בכלל. (ל"ת) - ד.פ.
23/1/2005  14:52 אז אני יצרתי איזושהיא אופציית ביניים: - מיכל של איל
23/1/2005  18:58 רעיונות לארוחות ערב - תם - תם
23/1/2005  23:14 ליאתה - רוית ב'
23/1/2005  23:57 רוית, זה בהגדרת התפקיד שלנו, כנראה... - ליאתה
24/1/2005  00:34 ליאתה - קבלי ח"ח! - קרן (אחרת)
24/1/2005  10:31 ליאתה- את על הכיפק - רוית ב'
24/1/2005  13:54 קרן (אחרת) ורוית ב' - ליאתה


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש