פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
23/1/2005 12:39 מירי2 מאת:
א.ט. כותרת:
לגבי קשיי נשימה - לי זה היה. למרות שאני מאוד ספורטיבית, איך שנכנסתי להריון היה לי קשה לנשום, והייתי צריכה לעצור לנוח בדרך כשהייתי הולכת לסופר (שנמצא ברחוב שלי במס' 1, הבית שלי מס' 5....). הרופא שלי טען שזו עוד אחת מאותן תופעות הורמונליות שאין מה לעשות נגדן ויעברו בלידה.

לגבי תנועות עובר - חותמת על מה ששירלי אמרה.

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
23/1/2005  12:34 א.ט. - שירלי2
23/1/2005  12:51 מכירה, מכירה... - ליאורקה


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש