|
23/1/2005 12:51
|
ליאורקה
|
מאת:
|
|
מכירה, מכירה...
|
כותרת:
|
א.ט יקרה,
לא זוכרת באיזה שבוע זה התחיל אצלי אבל קשיי נשימה זה משהו שכיח בהריון. זה קורה מפני שהרחם באיזשהו שלב מפעילה לחץ על הריאות. כמובן שזה נהיה קשה יותר ככל שהבטן (ואיתה הרחם) גדלה. אם את רוצה להיות שקטה - תתיעצי עם רופא או נסי את הפורום ב www.starmed.co.il
שיהיה המשך הריון קל!
|
תוכן התגובה:
|
תגובות נוספות
|