פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
23/1/2005 12:51 ליאורקה מאת:
מכירה, מכירה... כותרת:
א.ט יקרה,

לא זוכרת באיזה שבוע זה התחיל אצלי אבל קשיי נשימה זה משהו שכיח בהריון. זה קורה מפני שהרחם באיזשהו שלב מפעילה לחץ על הריאות. כמובן שזה נהיה קשה יותר ככל שהבטן (ואיתה הרחם) גדלה.
אם את רוצה להיות שקטה - תתיעצי עם רופא או נסי את הפורום ב www.starmed.co.il

שיהיה המשך הריון קל!

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
23/1/2005  12:34 א.ט. - שירלי2
23/1/2005  12:39 א.ט. - מירי2


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש