פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
24/1/2005 19:47 רוית ב' מאת:
מה אומרת לך תחושת הבטן שלך? כותרת:
נראה לי שההחלטה לא צריכה לנבוע רק מהעובדה שהיא חולה, כי זה ודאי יכול לקרות גם בגילאים מאוחרים יותר. המערכת החיסונית נבנית ברגע שהם נחשפים לכל הוירוסים האלה, בין אם זה קורה בגיל שנה או שנתיים. ההחלטה שלך צריכה להישען על שילוב של גורמים:
קודם האם בא לך להיות איתה בבית? אם כן, וטוב לך עם זה, אני בטוחה שגם עבורה זהו פתרון מעולה. יהיו כאן לא מעט שיכתבו שזה הפתרון האידאלי בגיל כה צעיר. (אני אולי ביניהן...)
בתנאי כמובן, שזה מתאים לך. ייתכן שיהיה לך קשה לטפל בה לבד, עובדה שבחרת בעבר להכניס אותה לגן, היו לך גם אז סיבות לכך, שייתכן שהן עדיין בתוקף.
אפשר לחשוב על פתרון משולב- איתך בבית בסיוע מטפלת: זה ייתן לילדה טיפול אחד על אחד- אמא או מטפלת, ולך זה ייתן גמישות מסויימת, שאולי התרגלת אליה כבר ויהיה קשה לוותר עליה.
הכי חשוב בעיני להקשיב לאינסטינקט שלך- לאן הוא מוביל.

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
24/1/2005  20:23 לא יודעת אם יעזור אבל... - עדן (אמא של יובל)
24/1/2005  20:46 אמא של נונו יקרה, - סנפיר
24/1/2005  21:12 $$$$$OT מי יודע איפה שרה שלנו נעלמה???? סליחה מפותחת ההודעה (ל"ת) - מחלקת חיפוש
24/1/2005  22:37 אמא של נונו, - רוית
25/1/2005  08:54 הי, גם אני באותה סירה ועדין לא החלטתי... את יכולה לקרוא הודעה שפתחתי בנושא בעמ' 2977 (ל"ת) - מיכל של איל
25/1/2005  09:28 ***למחלקת - שרה חיה ובועטת באתר "באופן טבעי" (ל"ת) - אילנה (ק.ס.)
25/1/2005  09:40 אפרופו מחלות החורף וחיזוק המערכת החיסונית האם יש למישהי המלצה על הומאופט טוב במרכז? - קטי
25/1/2005  10:30 לקטי - הומיאופטית מומלצת - שין
25/1/2005  15:13 ןאני ממליצה על... - רוית


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש