נראה לי שההחלטה לא צריכה לנבוע רק מהעובדה שהיא חולה, כי זה ודאי יכול לקרות גם בגילאים מאוחרים יותר. המערכת החיסונית נבנית ברגע שהם נחשפים לכל הוירוסים האלה, בין אם זה קורה בגיל שנה או שנתיים. ההחלטה שלך צריכה להישען על שילוב של גורמים: קודם האם בא לך להיות איתה בבית? אם כן, וטוב לך עם זה, אני בטוחה שגם עבורה זהו פתרון מעולה. יהיו כאן לא מעט שיכתבו שזה הפתרון האידאלי בגיל כה צעיר. (אני אולי ביניהן...) בתנאי כמובן, שזה מתאים לך. ייתכן שיהיה לך קשה לטפל בה לבד, עובדה שבחרת בעבר להכניס אותה לגן, היו לך גם אז סיבות לכך, שייתכן שהן עדיין בתוקף. אפשר לחשוב על פתרון משולב- איתך בבית בסיוע מטפלת: זה ייתן לילדה טיפול אחד על אחד- אמא או מטפלת, ולך זה ייתן גמישות מסויימת, שאולי התרגלת אליה כבר ויהיה קשה לוותר עליה. הכי חשוב בעיני להקשיב לאינסטינקט שלך- לאן הוא מוביל.
|
תוכן התגובה:
|