|
25/1/2005 15:24
|
דבורי
|
מאת:
|
|
אלישבע, מזל-טוב!! איזה כייף לך שהצלחת
|
כותרת:
|
לחוות את הלידה כך. איזו זכות להתפלל ולזכור את כולם בזמן הלידה!! והרי אומרים שבגלל שזהו זמן מיוחד מתקבלות התפילות ויש זכות מיוחדת ליולדת בשעת הלידה.
באמת סיפור יפהפה. מאחלת לך ולמרים ולכל משפחתך מזל-טוב! שהקב"ה יעטוף אתכם בבריאות, באהבה, בסבלנות ובהרבה כוחות נפש וכוחות הגוף.
|
תוכן התגובה:
|
תגובות נוספות
|