אני לא רואה את ההמון שעות. אם אני אוספת אותה ב - 13:00, והיא תלך לישון נניח ב - 20:00? (הרי נקום ב - 6:30... טירוף בפני עצמו...) זה 7 שעות. מתוכן היא ישנה שעתיים. קיבלנו 5. אוקיי, זה לא אפסי, אבל בטח שלא המון המון וגם לא משאיר זמן לעבוד (גם אני בטח אלך לישון מוקדם, שלא אהיה עייפה). בכל זאת מספר השעות ביחד לא כרגע טורד אותי. חמש שעות באמת להיות יחד זה לא מעט. נראה לי מספיק. הרי אין אצלנו טלויזיה, ואני באמת אשתדל להיות איתה את רוב הזמן הזה ולעשות את מה שאני צריכה בזמן שתישן. בואי נגיד שגם כשאני איתה בבית, אנחנו לא משחקות יחד יותר מ - 5 שעות ביום. אז מהבחינה הזו זה בסדר.
|
תוכן התגובה:
|