קשה לי להתווכח עם הטיעונים בעד או נגד (מטפלת/גן). אנחנו בגיל אחר, ואני בדיעבד שמחה על כל יום שאביתר היה עם מטפלת לבד, ועכשיו עם מטפלת פלוס שנים. זה מצויין בשביל שנינו, אבל הוא הרי צעיר יותר. אני מאמינה שבגילה המופלג של סתו כבר שנינו נרגיש אחרת. בכל אופן מטפלת טובה שגם יודעת להציע שעשועים - במידה - היא תמיד עסקה טובה, לדעתי.
לגבי החישובים... יכולתי לכתוב אותו דבר. גם אני תמיד חשבתי ארבע, ופתאום בא לי! ואז חזרתי ללימודים במרץ מחודש, וכבר פחות בא לי. כלומר לא שפחות בא לי, אבל זה פחות בוער כשאני עסוקה נורא. בכל מקרה נראה לי שהפער יצטמצם ביחס לתכנון. אז נדבר :-)
בהצלחה בכל. נשמע לי שאת בשלה לצאת מהבית, לא? לילה טוב, אמנם רק חצות כאן אבל הימים שלי נהיו מאד ארוכים, אז די. נועה
|
תוכן התגובה:
|