פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
25/1/2005 02:12 גלית של רום מאת:
סתם מספר דברים שחשבתי עליהם כותרת:
היי
אני מדי פעם פה מגיבה ושואלת ואני שמחה מאוד עבור ההצעה שקיבלת - זה רק מוכיח לי ובעיקר לך שעם כל הבחירות שאנו לוקחות להשאר למעננו ולמענן - אנחנו לבסוף עושות את הבחירה הנכונה ביותר.
תראי אני ממש לא זוכרת בת כמה סתיו אבל משהו בסביבות שנתיים , אם זכור לי נכון . נראה לי נכון יהיה להכניס אותה לגן וזאת למרות כל המחלות המסתובבות באויר - ויש הרבה וזה עוד למרות שהיא לא שהתה עד כה עם ילדים אחרים (גם עם מספרם מועט) עם מחלות למינהן. נראה לי משהו כל כך נכון בחברותה הזו שעושה לילדים שלנו כל כך טוב. אך במקביל הייתי דואגת לעזרה נוספת של מטפלת שתהיה בכוננות בכדי לאפשר לך לצאת לעבודה
אני מאמינה שדווקא הכניסה שלה לגן אחרי שכולם התאקלמו תהיה יותר מוצלחת.
ניתן גם לעזור לה באמצעות מחזקים למיניהם כמו הומופטיה או כל טיפול אחר שבעניך נחשב כעוזר ותומך בכדי לעזור לה לעבור את הכניסה לגן בצורה חלקה כמה שאפשר
למרות כל הקושי הטמון בענין אני מאמינה שקיים הרבה טוב כאן וזה עבודה נפלאה ויותר מהכל אימא שתוכל לתת יותר כי היא תהיה מוספקת מאוד (ואני לא סותרת את עצמי -אם את מבינה)
הרבה בהצלחה בעבודה ואני מאמינה שאם אנחנו נהיה בסדר - יש איזשהוא משהו שאנחנו משדרים להם בחזרה שיהיה בסדר , אז גם לסתיו שלוחות ברכות של הצלחה ובעיקר אושר
גלית


תוכן התגובה:


תגובות נוספות
25/1/2005  01:15 Breath deeply and open that door - Um_Netah
25/1/2005  01:20 איזה כיף שמישהו ער :) - סאלוש
25/1/2005  01:28 Hi Sallush - Um_Netah
25/1/2005  01:35 סאלוש! - נועה
25/1/2005  01:51 מטפלת וגן... - סאלוש
25/1/2005  01:58 אגב לגבי ההמון שעות יחד... - סאלוש
25/1/2005  02:06 סאלוש - נועה
25/1/2005  02:15 אני אחשוב על המטפלת... - סאלוש
25/1/2005  02:18 תודה : כתבנו יחד... - סאלוש
25/1/2005  07:19 וואו אני שמחה שיצא משהו חיובי מהפגישה הזו. - גימלית
25/1/2005  08:00 איזה כיף לך שעשו בשבילך את ההחלטה... - אמא של איתמר
25/1/2005  08:10 סאלוש - אורלי_ו
25/1/2005  08:24 המלצה מאמא עובדת - כנרת
25/1/2005  08:56 סאלושונית - דניאלה
25/1/2005  09:00 הי סאלוש, גם אני גרה ליד מרכז הכרמל (רחוב אלחנן) לאיזה גן את מכניסה את סתיו? כי אני לא מוצאת גן שאני אוהבת. תודה ובהצלחה (ל"ת) - נונה
25/1/2005  09:02 סאלוש - iriti
25/1/2005  09:03 סאלוש המון בהצלחה , תשלחי לגן, לא לפחד מוירוסים לא כולם חולים כ"כ מצ"ב לינק נחמד רלוונטי . - גם אני
25/1/2005  09:47 איזה יופי! - אמאשלטל
25/1/2005  10:11 ממה שאני קוראת אצלך - מירי2
25/1/2005  10:52 סאלוש - ק.ק.
25/1/2005  10:52 מתרגלים לכל דבר - ליאורקה
25/1/2005  11:00 סאלוש יקרה - רונה
25/1/2005  11:55 מותק!! - ליאתיתי
25/1/2005  15:16 כתבו כבר כמעט הכל, רק בעניין הווירוסים: - HILLA
25/1/2005  15:32 סאלוש, מאחלת לך הצלחה אדירה! - דובת גריזלי
25/1/2005  18:32 ממממממה זה מקנה בך - אמא של סיוון
25/1/2005  18:47 נתתי היום תשובה חיובית!!!.... - סאלוש
25/1/2005  19:42 מזל טוב מזל טוב! - יונית
25/1/2005  21:07 סאלוש - רק עכשיו קראתי! - ליאתה
25/1/2005  21:09 אני למדתי שחייבים לקפוץ למים בשביל להתקדם ולהגשים חלומות - גבי
25/1/2005  21:32 תודה :) - סאלוש
25/1/2005  23:34 סאלי - שירלי2
26/1/2005  00:01 סאלוש יקרה בהצלחה בכל החלטותיך (ל"ת) - רותי קרני הורוביץ
26/1/2005  00:44 יופי! - קרן (אחרת)
26/1/2005  04:12 סאלוש יקרה - עדי אמא של יובל וגיא
26/1/2005  08:02 סאלוש יקרה - רינתני
26/1/2005  09:01 סאלוש - בהצלחה בגן החדש ובעבודה . - אריאלה
26/1/2005  11:57 לפחות תנסי - אופירה
26/1/2005  13:43 הי סאלוש כייף לשמוע. שיהיה לך בהצלחה (ל"ת) - אביב
26/1/2005  20:36 סאלוש בהצלחה! - במבי
26/1/2005  21:15 בינתיים אנחנו בג'ט לג... - סאלוש
2/2/2005  16:36 סאלוש אני מוכנה לטפל בבת שלך - ליהי
3/2/2005  08:12 היי ליהי :) - סאלוש


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש