|
25/1/2005 02:12
|
גלית של רום
|
מאת:
|
|
סתם מספר דברים שחשבתי עליהם
|
כותרת:
|
היי אני מדי פעם פה מגיבה ושואלת ואני שמחה מאוד עבור ההצעה שקיבלת - זה רק מוכיח לי ובעיקר לך שעם כל הבחירות שאנו לוקחות להשאר למעננו ולמענן - אנחנו לבסוף עושות את הבחירה הנכונה ביותר. תראי אני ממש לא זוכרת בת כמה סתיו אבל משהו בסביבות שנתיים , אם זכור לי נכון . נראה לי נכון יהיה להכניס אותה לגן וזאת למרות כל המחלות המסתובבות באויר - ויש הרבה וזה עוד למרות שהיא לא שהתה עד כה עם ילדים אחרים (גם עם מספרם מועט) עם מחלות למינהן. נראה לי משהו כל כך נכון בחברותה הזו שעושה לילדים שלנו כל כך טוב. אך במקביל הייתי דואגת לעזרה נוספת של מטפלת שתהיה בכוננות בכדי לאפשר לך לצאת לעבודה אני מאמינה שדווקא הכניסה שלה לגן אחרי שכולם התאקלמו תהיה יותר מוצלחת. ניתן גם לעזור לה באמצעות מחזקים למיניהם כמו הומופטיה או כל טיפול אחר שבעניך נחשב כעוזר ותומך בכדי לעזור לה לעבור את הכניסה לגן בצורה חלקה כמה שאפשר למרות כל הקושי הטמון בענין אני מאמינה שקיים הרבה טוב כאן וזה עבודה נפלאה ויותר מהכל אימא שתוכל לתת יותר כי היא תהיה מוספקת מאוד (ואני לא סותרת את עצמי -אם את מבינה) הרבה בהצלחה בעבודה ואני מאמינה שאם אנחנו נהיה בסדר - יש איזשהוא משהו שאנחנו משדרים להם בחזרה שיהיה בסדר , אז גם לסתיו שלוחות ברכות של הצלחה ובעיקר אושר גלית
|
תוכן התגובה:
|
תגובות נוספות
|