פורום
השבוע
אינדקס
אופנה
יוגה
גברים וצירים
היום שאחרי
הצילו צירים
תזונה
מאמרים
חדשות
ראשי
25/1/2005 02:18
סאלוש
מאת:
תודה : כתבנו יחד...
כותרת:
אני כבר אמשיך מחר, לגבי מה שכתבת לי, כי אני כבר עייפה... וצריכים בכל זאת לקום מחר (גם אם לא מוקדם...) ורצוי עם אנרגיה לסתוונצ'יק (שאכן בת שנתיים)...
אז להתראות מחר
תוכן התגובה:
תגובות נוספות
25/1/2005 01:15
Breath deeply and open that door
-
Um_Netah
25/1/2005 01:20
איזה כיף שמישהו ער :)
-
סאלוש
25/1/2005 01:28
Hi Sallush
-
Um_Netah
25/1/2005 01:35
סאלוש!
-
נועה
25/1/2005 01:51
מטפלת וגן...
-
סאלוש
25/1/2005 01:58
אגב לגבי ההמון שעות יחד...
-
סאלוש
25/1/2005 02:06
סאלוש
-
נועה
25/1/2005 02:12
סתם מספר דברים שחשבתי עליהם
-
גלית של רום
25/1/2005 02:15
אני אחשוב על המטפלת...
-
סאלוש
25/1/2005 07:19
וואו אני שמחה שיצא משהו חיובי מהפגישה הזו.
-
גימלית
25/1/2005 08:00
איזה כיף לך שעשו בשבילך את ההחלטה...
-
אמא של איתמר
25/1/2005 08:10
סאלוש
-
אורלי_ו
25/1/2005 08:24
המלצה מאמא עובדת
-
כנרת
25/1/2005 08:56
סאלושונית
-
דניאלה
25/1/2005 09:00
הי סאלוש, גם אני גרה ליד מרכז הכרמל (רחוב אלחנן) לאיזה גן את מכניסה את סתיו? כי אני לא מוצאת גן שאני אוהבת. תודה ובהצלחה (ל"ת)
-
נונה
25/1/2005 09:02
סאלוש
-
iriti
25/1/2005 09:03
סאלוש המון בהצלחה , תשלחי לגן, לא לפחד מוירוסים לא כולם חולים כ"כ מצ"ב לינק נחמד רלוונטי .
-
גם אני
25/1/2005 09:47
איזה יופי!
-
אמאשלטל
25/1/2005 10:11
ממה שאני קוראת אצלך
-
מירי2
25/1/2005 10:52
סאלוש
-
ק.ק.
25/1/2005 10:52
מתרגלים לכל דבר
-
ליאורקה
25/1/2005 11:00
סאלוש יקרה
-
רונה
25/1/2005 11:55
מותק!!
-
ליאתיתי
25/1/2005 15:16
כתבו כבר כמעט הכל, רק בעניין הווירוסים:
-
HILLA
25/1/2005 15:32
סאלוש, מאחלת לך הצלחה אדירה!
-
דובת גריזלי
25/1/2005 18:32
ממממממה זה מקנה בך
-
אמא של סיוון
25/1/2005 18:47
נתתי היום תשובה חיובית!!!....
-
סאלוש
25/1/2005 19:42
מזל טוב מזל טוב!
-
יונית
25/1/2005 21:07
סאלוש - רק עכשיו קראתי!
-
ליאתה
25/1/2005 21:09
אני למדתי שחייבים לקפוץ למים בשביל להתקדם ולהגשים חלומות
-
גבי
25/1/2005 21:32
תודה :)
-
סאלוש
25/1/2005 23:34
סאלי
-
שירלי2
26/1/2005 00:01
סאלוש יקרה בהצלחה בכל החלטותיך (ל"ת)
-
רותי קרני הורוביץ
26/1/2005 00:44
יופי!
-
קרן (אחרת)
26/1/2005 04:12
סאלוש יקרה
-
עדי אמא של יובל וגיא
26/1/2005 08:02
סאלוש יקרה
-
רינתני
26/1/2005 09:01
סאלוש - בהצלחה בגן החדש ובעבודה .
-
אריאלה
26/1/2005 11:57
לפחות תנסי
-
אופירה
26/1/2005 13:43
הי סאלוש כייף לשמוע. שיהיה לך בהצלחה (ל"ת)
-
אביב
26/1/2005 20:36
סאלוש בהצלחה!
-
במבי
26/1/2005 21:15
בינתיים אנחנו בג'ט לג...
-
סאלוש
2/2/2005 16:36
סאלוש אני מוכנה לטפל בבת שלך
-
ליהי
3/2/2005 08:12
היי ליהי :)
-
סאלוש
כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה ©
יצירת קשר
תקנון ותנאי שימוש