שלום לך, אני מאוד יכולה להבין את ההתלבטות שלך. אני אישית הייתי לוקחת מטפלת. את יוצאת לעבוד אחרי הפסקה, את קצת דואגת, את קצת חסרת ביטחון. זה המצב כאשר נכנסים למשהו חדש בחיים. במצב כזה את חייבת להרגיש שקת נפשי לגבי הילדה שלך. מהניסיון שלי רק מטפלת יכולה לתת לך את ההרגשה הזאת לדעתי. רק כך לוכלי להיות רגוע ואם צריך להשאר עוד שעתיים נוספות בעבודה אין לך בעיה. כאשר הבכור שלי הלך לגן, חיקיתי שיסתדר ויתרגל שם ורק אז יצאתי לעבוד. הייתי איתו בבית עד גיל 2. עם השני הייתי חחייבת לצאת לעבוד כאשר היה בן 11 חודשים, אז לקחתי לו מטפלת שנשארה אתו עד גיל 2 ואז הוא הלך לגן. בשבועיים הראשונים של הגן לקחתי חופש מעבודה. לסיכום, המטפלת זה יכול להיות פתרון מושלם לאמא לחוצה שמתחילה עבודה חדשה. בהצלחה!
|
תוכן התגובה:
|