פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
25/1/2005 09:00 נונה מאת:
הי סאלוש, גם אני גרה ליד מרכז הכרמל (רחוב אלחנן) לאיזה גן את מכניסה את סתיו? כי אני לא מוצאת גן שאני אוהבת. תודה ובהצלחה (ל"ת) כותרת:


תוכן התגובה:


תגובות נוספות
25/1/2005  01:15 Breath deeply and open that door - Um_Netah
25/1/2005  01:20 איזה כיף שמישהו ער :) - סאלוש
25/1/2005  01:28 Hi Sallush - Um_Netah
25/1/2005  01:35 סאלוש! - נועה
25/1/2005  01:51 מטפלת וגן... - סאלוש
25/1/2005  01:58 אגב לגבי ההמון שעות יחד... - סאלוש
25/1/2005  02:06 סאלוש - נועה
25/1/2005  02:12 סתם מספר דברים שחשבתי עליהם - גלית של רום
25/1/2005  02:15 אני אחשוב על המטפלת... - סאלוש
25/1/2005  02:18 תודה : כתבנו יחד... - סאלוש
25/1/2005  07:19 וואו אני שמחה שיצא משהו חיובי מהפגישה הזו. - גימלית
25/1/2005  08:00 איזה כיף לך שעשו בשבילך את ההחלטה... - אמא של איתמר
25/1/2005  08:10 סאלוש - אורלי_ו
25/1/2005  08:24 המלצה מאמא עובדת - כנרת
25/1/2005  08:56 סאלושונית - דניאלה
25/1/2005  09:02 סאלוש - iriti
25/1/2005  09:03 סאלוש המון בהצלחה , תשלחי לגן, לא לפחד מוירוסים לא כולם חולים כ"כ מצ"ב לינק נחמד רלוונטי . - גם אני
25/1/2005  09:47 איזה יופי! - אמאשלטל
25/1/2005  10:11 ממה שאני קוראת אצלך - מירי2
25/1/2005  10:52 סאלוש - ק.ק.
25/1/2005  10:52 מתרגלים לכל דבר - ליאורקה
25/1/2005  11:00 סאלוש יקרה - רונה
25/1/2005  11:55 מותק!! - ליאתיתי
25/1/2005  15:16 כתבו כבר כמעט הכל, רק בעניין הווירוסים: - HILLA
25/1/2005  15:32 סאלוש, מאחלת לך הצלחה אדירה! - דובת גריזלי
25/1/2005  18:32 ממממממה זה מקנה בך - אמא של סיוון
25/1/2005  18:47 נתתי היום תשובה חיובית!!!.... - סאלוש
25/1/2005  19:42 מזל טוב מזל טוב! - יונית
25/1/2005  21:07 סאלוש - רק עכשיו קראתי! - ליאתה
25/1/2005  21:09 אני למדתי שחייבים לקפוץ למים בשביל להתקדם ולהגשים חלומות - גבי
25/1/2005  21:32 תודה :) - סאלוש
25/1/2005  23:34 סאלי - שירלי2
26/1/2005  00:01 סאלוש יקרה בהצלחה בכל החלטותיך (ל"ת) - רותי קרני הורוביץ
26/1/2005  00:44 יופי! - קרן (אחרת)
26/1/2005  04:12 סאלוש יקרה - עדי אמא של יובל וגיא
26/1/2005  08:02 סאלוש יקרה - רינתני
26/1/2005  09:01 סאלוש - בהצלחה בגן החדש ובעבודה . - אריאלה
26/1/2005  11:57 לפחות תנסי - אופירה
26/1/2005  13:43 הי סאלוש כייף לשמוע. שיהיה לך בהצלחה (ל"ת) - אביב
26/1/2005  20:36 סאלוש בהצלחה! - במבי
26/1/2005  21:15 בינתיים אנחנו בג'ט לג... - סאלוש
2/2/2005  16:36 סאלוש אני מוכנה לטפל בבת שלך - ליהי
3/2/2005  08:12 היי ליהי :) - סאלוש


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש