סאלוש, זה נשמע ממש מדהים! אני באמת מאמינה שכשמוכנים הדברים מגיעים לנו יותר בקלות ובצורה שמתאימה לנו. אני שומעת מהדברים שלך שאת כבר מוכנה ליציאה הזו ואני חושבת שגם את וגם סתיו תפיקו מזה המון!
לגבי ההתלבטות בין מטפלת לגן, אין לי הרבה מה להוסיף. אנחנו גם באותה התלבטות (אלא שבתחום העבודה עדיין לא הגיעה ההצעה שלא אוכל לסרב לה...). אם את שלמה יותר עם הגן, אני חושבת שאת יכולה לסמוך על סתיו (עם קצת חיזוק הומאופטי או אחר) שתעבור את זה בצורה טובה.
המון הצלחה!
|
תוכן התגובה:
|