אין בכלל שאלה. זה נראה לי ברור לגמרי שאת רוצה את זה, ושבעצם אין התלבטות אמיתית בקשר ל"האם" אלא רק ביטוי של פחדים וחששות הגיוניים ביותר. גם לי מהצד זו נשמעת הצעה שאי אפשר לסרב לה.
לגבי שאלת הגן/מטפלת, שני הפתרונות נראים לי בסדר. כמו שכבר אמרו לך גם לדעתי מומלץ לחזק מערכת חיסונית בדיקור או הומאופתיה, ולהתארגן עם סידור חלופי למקרים שבהם היא באמת תהיה חולה, כי נראה שהפרוייקט שלך יהיה בלחץ של זמן, ויהיה לך קשה להעדר. לגבי הקימה בבוקר - נו. השעון הביולוגי מתארגן. תלכי לישון ב- 23, ותקומי ב- 6 רעננה.
לגבי החששות שלך - נשמע לי דומה במידה מסויימת לחששות לפני לידה, ולדעתי הדרך להתמודד איתם צריכה להיות דומה: לשמוע כמה שיותר מאמהות עובדות את הסיפור שלהן ולאט לאט לבנות מתוך זה את התסריט שאת רוצה לעצמך. אני, כידוע, עובדת משרה כמעט מלאה (למעט יום אחד שבו אני לומדת), ומסתדרת עם זה מצויין. אם יש לך שאלות ספציפיות, את מוזמנת.
נורא נורא שמחה בשבילך, וגם עושה לי טוב לחשוב שיש מין צדק קוסמי כזה שאנשים טובים מקבלים דברים טובים.
בהצלחה ובאהבה, מירי
|
תוכן התגובה:
|