בנוגע לגן, כתבת פעם שהיא לא מזדרזת לדבר בגלל תערובת אנגלית, עברית ושפת הסימנים. ודאי מאז היא התקדמה הרבה, לא? מבחינת הגיל רוב הסיכויים שהיא בשלה. אל תתייאשי אם יהיו קצת קשיי הסתגלות בהתחלה. כמעט לכולם יש. אני מקווה שיהיה לה כיף - וכמובן גם לך! הדובה
|
תוכן התגובה:
|