פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
25/1/2005 15:32 דובת גריזלי מאת:
סאלוש, מאחלת לך הצלחה אדירה! כותרת:
בנוגע לגן, כתבת פעם שהיא לא מזדרזת לדבר בגלל תערובת אנגלית, עברית ושפת הסימנים. ודאי מאז היא התקדמה הרבה, לא? מבחינת הגיל רוב הסיכויים שהיא בשלה. אל תתייאשי אם יהיו קצת קשיי הסתגלות בהתחלה. כמעט לכולם יש. אני מקווה שיהיה לה כיף - וכמובן גם לך!
הדובה

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
25/1/2005  01:15 Breath deeply and open that door - Um_Netah
25/1/2005  01:20 איזה כיף שמישהו ער :) - סאלוש
25/1/2005  01:28 Hi Sallush - Um_Netah
25/1/2005  01:35 סאלוש! - נועה
25/1/2005  01:51 מטפלת וגן... - סאלוש
25/1/2005  01:58 אגב לגבי ההמון שעות יחד... - סאלוש
25/1/2005  02:06 סאלוש - נועה
25/1/2005  02:12 סתם מספר דברים שחשבתי עליהם - גלית של רום
25/1/2005  02:15 אני אחשוב על המטפלת... - סאלוש
25/1/2005  02:18 תודה : כתבנו יחד... - סאלוש
25/1/2005  07:19 וואו אני שמחה שיצא משהו חיובי מהפגישה הזו. - גימלית
25/1/2005  08:00 איזה כיף לך שעשו בשבילך את ההחלטה... - אמא של איתמר
25/1/2005  08:10 סאלוש - אורלי_ו
25/1/2005  08:24 המלצה מאמא עובדת - כנרת
25/1/2005  08:56 סאלושונית - דניאלה
25/1/2005  09:00 הי סאלוש, גם אני גרה ליד מרכז הכרמל (רחוב אלחנן) לאיזה גן את מכניסה את סתיו? כי אני לא מוצאת גן שאני אוהבת. תודה ובהצלחה (ל"ת) - נונה
25/1/2005  09:02 סאלוש - iriti
25/1/2005  09:03 סאלוש המון בהצלחה , תשלחי לגן, לא לפחד מוירוסים לא כולם חולים כ"כ מצ"ב לינק נחמד רלוונטי . - גם אני
25/1/2005  09:47 איזה יופי! - אמאשלטל
25/1/2005  10:11 ממה שאני קוראת אצלך - מירי2
25/1/2005  10:52 סאלוש - ק.ק.
25/1/2005  10:52 מתרגלים לכל דבר - ליאורקה
25/1/2005  11:00 סאלוש יקרה - רונה
25/1/2005  11:55 מותק!! - ליאתיתי
25/1/2005  15:16 כתבו כבר כמעט הכל, רק בעניין הווירוסים: - HILLA
25/1/2005  18:32 ממממממה זה מקנה בך - אמא של סיוון
25/1/2005  18:47 נתתי היום תשובה חיובית!!!.... - סאלוש
25/1/2005  19:42 מזל טוב מזל טוב! - יונית
25/1/2005  21:07 סאלוש - רק עכשיו קראתי! - ליאתה
25/1/2005  21:09 אני למדתי שחייבים לקפוץ למים בשביל להתקדם ולהגשים חלומות - גבי
25/1/2005  21:32 תודה :) - סאלוש
25/1/2005  23:34 סאלי - שירלי2
26/1/2005  00:01 סאלוש יקרה בהצלחה בכל החלטותיך (ל"ת) - רותי קרני הורוביץ
26/1/2005  00:44 יופי! - קרן (אחרת)
26/1/2005  04:12 סאלוש יקרה - עדי אמא של יובל וגיא
26/1/2005  08:02 סאלוש יקרה - רינתני
26/1/2005  09:01 סאלוש - בהצלחה בגן החדש ובעבודה . - אריאלה
26/1/2005  11:57 לפחות תנסי - אופירה
26/1/2005  13:43 הי סאלוש כייף לשמוע. שיהיה לך בהצלחה (ל"ת) - אביב
26/1/2005  20:36 סאלוש בהצלחה! - במבי
26/1/2005  21:15 בינתיים אנחנו בג'ט לג... - סאלוש
2/2/2005  16:36 סאלוש אני מוכנה לטפל בבת שלך - ליהי
3/2/2005  08:12 היי ליהי :) - סאלוש


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש