הי סאלוש, אם יש לך עוד כח לקרוא כי לא קראתי כל מה שכתבו לך, אז רק רציתי להגיד שהרבה אמהות נאלצות לעשות את הויתורים והפשרות הכואבים האלה בשביל משהו הרבה הרבה פחות אטרקטיבי ולך יש זכות בחירה שהיא לוקסוס מאוד גדול בפני עצמו! לדעתי לכי על זה גם אם יש פה סיכון שלא ילך או תתאכזבי. אחרת תמיד תהיה תחושה של החמצה. וסתיו החמודה תרוויח מכך שיש לה אמא מסופקת. זה הכי כיף לחזור הביתה מעבודה אהובה ומספקת גם אם מתישה
בהצלחה!
|
תוכן התגובה:
|