פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
25/1/2005 18:47 סאלוש מאת:
נתתי היום תשובה חיובית!!!.... כותרת:
בנות מקסימות....

כמה נהניתי לקרוא את מה שכתבתן לי! ואני דיברתי עם כל העולם היום... והחלטתי ללכת על זה ובגדול. כל כך הרבה חום ואהבה קיבלתי מכן ואני כל כך צריכה את זה עכשיו ומתחילה להמיר את הלחץ שלי בהתרגשות. אני מאוד מתרגשת. חייכתי הילה כשקראתי על הצדק הקוסמי... אגב עשיתי לא מעט בשביל לקבל את זה (בלי שאפילו ידעתי אם ארצה...). אבל על זה בהזדמנות אחרת.

נתתי תשובה חיובית בגן היום, ואני באמת ממש שלמה עם הגן. כמעט מושלם. ראיתי את כל המשפחתונים באיזור (די גדול) והם לא נראים לי מתאימים. הבעיה היא לא מהותית (לא היה אכפת לי כמובן מסגרת קטנה ושלא יהיו המון פעילויות) אלא שפשוט הגילאים של הילדים שם לא מתאימים. הם קטנים מדי והיא לא מתעניינת בהם. אני לא רוצה לשים אותה עם מטפלת בשלב הזה, למרות שאני צריכה לחיות ולראות איך אחיה עם המחלות אם יהיו. אולי אוכל לעבוד מהבית ואולי אבא שלי יוכל לבוא קצת (כל השאר לא יוכלו). או שנמצא פתרון אחר. כבר היום היינו בגן שעה וסתיו לא רצתה לעזוב...

ואני מאוד מתרגשת מכל העניין. כבר היום דיברתי עם מי שתתמוך בי בזה (מנהלת העמותה) והיא כל כך מקסימה, כל פעם שאני מדברת איתה אני יוצאת בתחושה טובה, שהכל פשוט, שהכל אפשרי וזה יצליח לנו בענק. ביום שני נפגש לפגישת עבודה ולפני כן היא תשלח לי חומר לקרוא. אני מרגישה על סף שינוי ממש גדול ומנסה להרגע ולא להיות לחוצה (אני די...).

לגבי החיסון, אני רוצה לחיות ולראות. סתיו אוכלת לפי סוג הדם ואני מאוד מאמינה בשיטה הזו, עלי זה עובד נפלא (גם מה שאוכלים בגן לא מתנגש מדי, וחלק מהימים אני אנסה לשלוח לה משהו במקום העוף - זה רק פעמיים בשבוע בכל אופן - נראה אם היא תסכים), ככה שאני רוצה לראות איך יהיה בלי כלום. אם תהיה חולה אני אעשה דיקור. אחרת אף פעם לא אדע איך היה בלי ואם באמת היא צריכה. אני אוהבת להפריד משתנים.

זהו, לחיפאית, אני מכניסה אותה לגן של ליאורה ברח' פינסקי 3 - ויש עוד מקום אחד בלבד (ולא כפי שכתבתי) - שני ילדים נכנסים במרץ, וחוץ מסתיו יש עוד מקום אחד.

כולם מסביבי תומכים ולי רק נשאר לקום מוקדם בבוקר ולהתחיל... מחר ב - 9 אנחנו מגיעות לגן (במקום לישון עד 11....).

תודה לכן בנות מקסימות

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
25/1/2005  01:15 Breath deeply and open that door - Um_Netah
25/1/2005  01:20 איזה כיף שמישהו ער :) - סאלוש
25/1/2005  01:28 Hi Sallush - Um_Netah
25/1/2005  01:35 סאלוש! - נועה
25/1/2005  01:51 מטפלת וגן... - סאלוש
25/1/2005  01:58 אגב לגבי ההמון שעות יחד... - סאלוש
25/1/2005  02:06 סאלוש - נועה
25/1/2005  02:12 סתם מספר דברים שחשבתי עליהם - גלית של רום
25/1/2005  02:15 אני אחשוב על המטפלת... - סאלוש
25/1/2005  02:18 תודה : כתבנו יחד... - סאלוש
25/1/2005  07:19 וואו אני שמחה שיצא משהו חיובי מהפגישה הזו. - גימלית
25/1/2005  08:00 איזה כיף לך שעשו בשבילך את ההחלטה... - אמא של איתמר
25/1/2005  08:10 סאלוש - אורלי_ו
25/1/2005  08:24 המלצה מאמא עובדת - כנרת
25/1/2005  08:56 סאלושונית - דניאלה
25/1/2005  09:00 הי סאלוש, גם אני גרה ליד מרכז הכרמל (רחוב אלחנן) לאיזה גן את מכניסה את סתיו? כי אני לא מוצאת גן שאני אוהבת. תודה ובהצלחה (ל"ת) - נונה
25/1/2005  09:02 סאלוש - iriti
25/1/2005  09:03 סאלוש המון בהצלחה , תשלחי לגן, לא לפחד מוירוסים לא כולם חולים כ"כ מצ"ב לינק נחמד רלוונטי . - גם אני
25/1/2005  09:47 איזה יופי! - אמאשלטל
25/1/2005  10:11 ממה שאני קוראת אצלך - מירי2
25/1/2005  10:52 סאלוש - ק.ק.
25/1/2005  10:52 מתרגלים לכל דבר - ליאורקה
25/1/2005  11:00 סאלוש יקרה - רונה
25/1/2005  11:55 מותק!! - ליאתיתי
25/1/2005  15:16 כתבו כבר כמעט הכל, רק בעניין הווירוסים: - HILLA
25/1/2005  15:32 סאלוש, מאחלת לך הצלחה אדירה! - דובת גריזלי
25/1/2005  18:32 ממממממה זה מקנה בך - אמא של סיוון
25/1/2005  19:42 מזל טוב מזל טוב! - יונית
25/1/2005  21:07 סאלוש - רק עכשיו קראתי! - ליאתה
25/1/2005  21:09 אני למדתי שחייבים לקפוץ למים בשביל להתקדם ולהגשים חלומות - גבי
25/1/2005  21:32 תודה :) - סאלוש
25/1/2005  23:34 סאלי - שירלי2
26/1/2005  00:01 סאלוש יקרה בהצלחה בכל החלטותיך (ל"ת) - רותי קרני הורוביץ
26/1/2005  00:44 יופי! - קרן (אחרת)
26/1/2005  04:12 סאלוש יקרה - עדי אמא של יובל וגיא
26/1/2005  08:02 סאלוש יקרה - רינתני
26/1/2005  09:01 סאלוש - בהצלחה בגן החדש ובעבודה . - אריאלה
26/1/2005  11:57 לפחות תנסי - אופירה
26/1/2005  13:43 הי סאלוש כייף לשמוע. שיהיה לך בהצלחה (ל"ת) - אביב
26/1/2005  20:36 סאלוש בהצלחה! - במבי
26/1/2005  21:15 בינתיים אנחנו בג'ט לג... - סאלוש
2/2/2005  16:36 סאלוש אני מוכנה לטפל בבת שלך - ליהי
3/2/2005  08:12 היי ליהי :) - סאלוש


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש