בנות מקסימות....
כמה נהניתי לקרוא את מה שכתבתן לי! ואני דיברתי עם כל העולם היום... והחלטתי ללכת על זה ובגדול. כל כך הרבה חום ואהבה קיבלתי מכן ואני כל כך צריכה את זה עכשיו ומתחילה להמיר את הלחץ שלי בהתרגשות. אני מאוד מתרגשת. חייכתי הילה כשקראתי על הצדק הקוסמי... אגב עשיתי לא מעט בשביל לקבל את זה (בלי שאפילו ידעתי אם ארצה...). אבל על זה בהזדמנות אחרת.
נתתי תשובה חיובית בגן היום, ואני באמת ממש שלמה עם הגן. כמעט מושלם. ראיתי את כל המשפחתונים באיזור (די גדול) והם לא נראים לי מתאימים. הבעיה היא לא מהותית (לא היה אכפת לי כמובן מסגרת קטנה ושלא יהיו המון פעילויות) אלא שפשוט הגילאים של הילדים שם לא מתאימים. הם קטנים מדי והיא לא מתעניינת בהם. אני לא רוצה לשים אותה עם מטפלת בשלב הזה, למרות שאני צריכה לחיות ולראות איך אחיה עם המחלות אם יהיו. אולי אוכל לעבוד מהבית ואולי אבא שלי יוכל לבוא קצת (כל השאר לא יוכלו). או שנמצא פתרון אחר. כבר היום היינו בגן שעה וסתיו לא רצתה לעזוב...
ואני מאוד מתרגשת מכל העניין. כבר היום דיברתי עם מי שתתמוך בי בזה (מנהלת העמותה) והיא כל כך מקסימה, כל פעם שאני מדברת איתה אני יוצאת בתחושה טובה, שהכל פשוט, שהכל אפשרי וזה יצליח לנו בענק. ביום שני נפגש לפגישת עבודה ולפני כן היא תשלח לי חומר לקרוא. אני מרגישה על סף שינוי ממש גדול ומנסה להרגע ולא להיות לחוצה (אני די...).
לגבי החיסון, אני רוצה לחיות ולראות. סתיו אוכלת לפי סוג הדם ואני מאוד מאמינה בשיטה הזו, עלי זה עובד נפלא (גם מה שאוכלים בגן לא מתנגש מדי, וחלק מהימים אני אנסה לשלוח לה משהו במקום העוף - זה רק פעמיים בשבוע בכל אופן - נראה אם היא תסכים), ככה שאני רוצה לראות איך יהיה בלי כלום. אם תהיה חולה אני אעשה דיקור. אחרת אף פעם לא אדע איך היה בלי ואם באמת היא צריכה. אני אוהבת להפריד משתנים.
זהו, לחיפאית, אני מכניסה אותה לגן של ליאורה ברח' פינסקי 3 - ויש עוד מקום אחד בלבד (ולא כפי שכתבתי) - שני ילדים נכנסים במרץ, וחוץ מסתיו יש עוד מקום אחד.
כולם מסביבי תומכים ולי רק נשאר לקום מוקדם בבוקר ולהתחיל... מחר ב - 9 אנחנו מגיעות לגן (במקום לישון עד 11....).
תודה לכן בנות מקסימות
|
תוכן התגובה:
|