פורום
השבוע
אינדקס
אופנה
יוגה
גברים וצירים
היום שאחרי
הצילו צירים
תזונה
מאמרים
חדשות
ראשי
25/1/2005 14:00
נועה
מאת:
עירית, קראתי את ההודעה הראשונה שלך (אתמול? שלשלום?)
כותרת:
והתכווצה לי הבטן. אני כ"כ שמחה שזה מאחוריכם ועבר ללא טראומות גדולות.
רק בריאות!
תוכן התגובה:
תגובות נוספות
25/1/2005 12:56
כל הכבוד לכן, גיבורות!! היתי בטוחה שגם לפני גיל 3 עושים עם טשטוש. וזה רוב מה שהרתיע אותי. תודה
-
מיכל של איל
25/1/2005 21:58
מאחלת לכם בריאות, בריאות ושוב בריאות (ל"ת)
-
שירלי2
26/1/2005 00:07
עירית, יש לי שאלה
-
דבורי
26/1/2005 08:59
אם אני לא טועה
-
אריאלה
26/1/2005 10:00
לדברורי ולאריאלה ולכל התומכות -
-
עירית_ק
26/1/2005 10:37
טוב שעבר בשלום!
-
כרמית_מ
26/1/2005 20:31
שמחה לשמוע שעבר בשלום:-) (ל"ת)
-
במבי
7/7/2010 08:01
רפלוקס
-
לריסה
כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה ©
יצירת קשר
תקנון ותנאי שימוש