פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
25/1/2005 14:00 נועה מאת:
עירית, קראתי את ההודעה הראשונה שלך (אתמול? שלשלום?) כותרת:
והתכווצה לי הבטן. אני כ"כ שמחה שזה מאחוריכם ועבר ללא טראומות גדולות.

רק בריאות!

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
25/1/2005  12:56 כל הכבוד לכן, גיבורות!! היתי בטוחה שגם לפני גיל 3 עושים עם טשטוש. וזה רוב מה שהרתיע אותי. תודה - מיכל של איל
25/1/2005  21:58 מאחלת לכם בריאות, בריאות ושוב בריאות (ל"ת) - שירלי2
26/1/2005  00:07 עירית, יש לי שאלה - דבורי
26/1/2005  08:59 אם אני לא טועה - אריאלה
26/1/2005  10:00 לדברורי ולאריאלה ולכל התומכות - - עירית_ק
26/1/2005  10:37 טוב שעבר בשלום! - כרמית_מ
26/1/2005  20:31 שמחה לשמוע שעבר בשלום:-) (ל"ת) - במבי
7/7/2010  08:01 רפלוקס - לריסה


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש