הבעיה היתה (ויש) של חזרת השתן לכוון הכליות. תחילה עשינו US הראינו שיש הרחבה של צינוריות השתן סמוך לאיזור הכליה הימינית. בהתייעצות עם רופא פרטי הוסבר לנו שב-US תקין לא אמורים לראות את הצינוריות הללו כלל, וזה שרואים אותם אומר שכן יש ריפלוקס, אך לא ברור באיזה דרגה. אי לכך הלכנו לציסטוגרציה לראות באיזה דרגה בדיוק הרפלוקס ע"מ להתאים טיפול מתאים.
ושוב , תודה לכולכן.
|
תוכן התגובה:
|