פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
26/1/2005 10:00 עירית_ק מאת:
לדברורי ולאריאלה ולכל התומכות - כותרת:
הבעיה היתה (ויש) של חזרת השתן לכוון הכליות.
תחילה עשינו US הראינו שיש הרחבה של צינוריות השתן סמוך לאיזור הכליה הימינית. בהתייעצות עם רופא פרטי הוסבר לנו שב-US תקין לא אמורים לראות את הצינוריות הללו כלל, וזה שרואים אותם אומר שכן יש ריפלוקס, אך לא ברור באיזה דרגה. אי לכך הלכנו לציסטוגרציה לראות באיזה דרגה בדיוק הרפלוקס ע"מ להתאים טיפול מתאים.

ושוב , תודה לכולכן.

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
25/1/2005  12:56 כל הכבוד לכן, גיבורות!! היתי בטוחה שגם לפני גיל 3 עושים עם טשטוש. וזה רוב מה שהרתיע אותי. תודה - מיכל של איל
25/1/2005  14:00 עירית, קראתי את ההודעה הראשונה שלך (אתמול? שלשלום?) - נועה
25/1/2005  21:58 מאחלת לכם בריאות, בריאות ושוב בריאות (ל"ת) - שירלי2
26/1/2005  00:07 עירית, יש לי שאלה - דבורי
26/1/2005  08:59 אם אני לא טועה - אריאלה
26/1/2005  10:37 טוב שעבר בשלום! - כרמית_מ
26/1/2005  20:31 שמחה לשמוע שעבר בשלום:-) (ל"ת) - במבי
7/7/2010  08:01 רפלוקס - לריסה


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש