|
7/7/2010 08:01
|
לריסה
|
מאת:
|
|
רפלוקס
|
כותרת:
|
היי, קראתי את את ההודעה שלך והזדהתי מאוד. גם לי היו המון חששות לגבי בדיקת ציסטוגרפיה .... ובסוף תוך 10 דקות זה נגמר. לילדה שלי יש רפלוקס דרגה 1 רציתי לשאול אותך אצל איזה רופא אתם מטופלים(אורולוג או נפרולוג???) ומה הטיפול שניתן לילדה? תודה לריסה
|
תוכן התגובה:
|
תגובות נוספות
|