פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
7/7/2010 08:01 לריסה מאת:
רפלוקס כותרת:
היי,
קראתי את את ההודעה שלך והזדהתי מאוד. גם לי היו המון חששות לגבי בדיקת ציסטוגרפיה .... ובסוף תוך 10 דקות זה נגמר. לילדה שלי יש רפלוקס דרגה 1
רציתי לשאול אותך אצל איזה רופא אתם מטופלים(אורולוג או נפרולוג???) ומה הטיפול שניתן לילדה?
תודה
לריסה

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
25/1/2005  12:56 כל הכבוד לכן, גיבורות!! היתי בטוחה שגם לפני גיל 3 עושים עם טשטוש. וזה רוב מה שהרתיע אותי. תודה - מיכל של איל
25/1/2005  14:00 עירית, קראתי את ההודעה הראשונה שלך (אתמול? שלשלום?) - נועה
25/1/2005  21:58 מאחלת לכם בריאות, בריאות ושוב בריאות (ל"ת) - שירלי2
26/1/2005  00:07 עירית, יש לי שאלה - דבורי
26/1/2005  08:59 אם אני לא טועה - אריאלה
26/1/2005  10:00 לדברורי ולאריאלה ולכל התומכות - - עירית_ק
26/1/2005  10:37 טוב שעבר בשלום! - כרמית_מ
26/1/2005  20:31 שמחה לשמוע שעבר בשלום:-) (ל"ת) - במבי


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש