פורום
השבוע
אינדקס
אופנה
יוגה
גברים וצירים
היום שאחרי
הצילו צירים
תזונה
מאמרים
חדשות
ראשי
25/1/2005 15:20
נורית
מאת:
אצלינו גם
כותרת:
אצל בני הגדול (בן 3.5) גם נראה שתחתית השן במין גוון צהבהב. הראיתי לרופא שיניים והוא אמר שלשיני חלב לפעמים יש גוון שונה.
חברה שלי אמרה לי שזה אולי בגלל שהוא קיבל הרבה אנטיביוטיקה כשהוא היה תינוק.
בכל מקרה- אין מה לעשות וזה לא מפריע (להם).
תוכן התגובה:
תגובות נוספות
25/1/2005 15:25
תודה נורית.
-
דבורי
25/1/2005 16:40
לנו הרופא אמר שזה איזשהו פגם בשן
-
ענת
25/1/2005 23:39
תודה ענת. (ל"ת)
-
דבורי
26/1/2005 00:02
ואצלנו
-
אמא שרה
26/1/2005 00:12
אמא שרה
-
דבורי
26/1/2005 10:18
דבורי
-
אמא שרה
26/1/2005 12:04
התגובות שלכם רק מראות לי כמה הרופא שלנו זילזל בי ובבני (ל"ת)
-
נורית
כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה ©
יצירת קשר
תקנון ותנאי שימוש