פורום
השבוע
אינדקס
אופנה
יוגה
גברים וצירים
היום שאחרי
הצילו צירים
תזונה
מאמרים
חדשות
ראשי
25/1/2005 16:40
ענת
מאת:
לנו הרופא אמר שזה איזשהו פגם בשן
כותרת:
שאין מה לעשות וצריך להקפיד לצחצח את השיניים האלו טוב במיוחד.
גם אצלנו זה כזה כתם בצבע צהוב שנהב בתחתית השן - שן חלב.
תוכן התגובה:
תגובות נוספות
25/1/2005 15:20
אצלינו גם
-
נורית
25/1/2005 15:25
תודה נורית.
-
דבורי
25/1/2005 23:39
תודה ענת. (ל"ת)
-
דבורי
26/1/2005 00:02
ואצלנו
-
אמא שרה
26/1/2005 00:12
אמא שרה
-
דבורי
26/1/2005 10:18
דבורי
-
אמא שרה
26/1/2005 12:04
התגובות שלכם רק מראות לי כמה הרופא שלנו זילזל בי ובבני (ל"ת)
-
נורית
כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה ©
יצירת קשר
תקנון ותנאי שימוש