פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
25/1/2005 16:40 ענת מאת:
לנו הרופא אמר שזה איזשהו פגם בשן כותרת:
שאין מה לעשות וצריך להקפיד לצחצח את השיניים האלו טוב במיוחד.
גם אצלנו זה כזה כתם בצבע צהוב שנהב בתחתית השן - שן חלב.

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
25/1/2005  15:20 אצלינו גם - נורית
25/1/2005  15:25 תודה נורית. - דבורי
25/1/2005  23:39 תודה ענת. (ל"ת) - דבורי
26/1/2005  00:02 ואצלנו - אמא שרה
26/1/2005  00:12 אמא שרה - דבורי
26/1/2005  10:18 דבורי - אמא שרה
26/1/2005  12:04 התגובות שלכם רק מראות לי כמה הרופא שלנו זילזל בי ובבני (ל"ת) - נורית


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש