פורום
השבוע
אינדקס
אופנה
יוגה
גברים וצירים
היום שאחרי
הצילו צירים
תזונה
מאמרים
חדשות
ראשי
26/1/2005 00:02
אמא שרה
מאת:
ואצלנו
כותרת:
אצלינו זה גם היה (בסביבות גיל 2.5 או 3), והתברר שלא צחצחתי לו את השיניים טוב מספיק. אחרי צחצוח במרפאה זה עבר. אח"כ למדתי את הטכניקה הנכונה (צחצוח בקו של המפגש בין השיניים לחניכיים בזוית של 45 מעלות), והשיניים נשארו לבנות לגמרי.
תוכן התגובה:
תגובות נוספות
25/1/2005 15:20
אצלינו גם
-
נורית
25/1/2005 15:25
תודה נורית.
-
דבורי
25/1/2005 16:40
לנו הרופא אמר שזה איזשהו פגם בשן
-
ענת
25/1/2005 23:39
תודה ענת. (ל"ת)
-
דבורי
26/1/2005 00:12
אמא שרה
-
דבורי
26/1/2005 10:18
דבורי
-
אמא שרה
26/1/2005 12:04
התגובות שלכם רק מראות לי כמה הרופא שלנו זילזל בי ובבני (ל"ת)
-
נורית
כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה ©
יצירת קשר
תקנון ותנאי שימוש