פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
26/1/2005 00:02 אמא שרה מאת:
ואצלנו כותרת:
אצלינו זה גם היה (בסביבות גיל 2.5 או 3), והתברר שלא צחצחתי לו את השיניים טוב מספיק. אחרי צחצוח במרפאה זה עבר. אח"כ למדתי את הטכניקה הנכונה (צחצוח בקו של המפגש בין השיניים לחניכיים בזוית של 45 מעלות), והשיניים נשארו לבנות לגמרי.

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
25/1/2005  15:20 אצלינו גם - נורית
25/1/2005  15:25 תודה נורית. - דבורי
25/1/2005  16:40 לנו הרופא אמר שזה איזשהו פגם בשן - ענת
25/1/2005  23:39 תודה ענת. (ל"ת) - דבורי
26/1/2005  00:12 אמא שרה - דבורי
26/1/2005  10:18 דבורי - אמא שרה
26/1/2005  12:04 התגובות שלכם רק מראות לי כמה הרופא שלנו זילזל בי ובבני (ל"ת) - נורית


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש