פורום
השבוע
אינדקס
אופנה
יוגה
גברים וצירים
היום שאחרי
הצילו צירים
תזונה
מאמרים
חדשות
ראשי
26/1/2005 10:18
אמא שרה
מאת:
דבורי
כותרת:
אני לא יודעת אם ממולץ להשתמש במשחה בגיל הזה - תתיעצי עם רופא שיניים.
אצלנו הצהוב הזה יצא גם בלי משחה
תוכן התגובה:
תגובות נוספות
25/1/2005 15:20
אצלינו גם
-
נורית
25/1/2005 15:25
תודה נורית.
-
דבורי
25/1/2005 16:40
לנו הרופא אמר שזה איזשהו פגם בשן
-
ענת
25/1/2005 23:39
תודה ענת. (ל"ת)
-
דבורי
26/1/2005 00:02
ואצלנו
-
אמא שרה
26/1/2005 00:12
אמא שרה
-
דבורי
26/1/2005 12:04
התגובות שלכם רק מראות לי כמה הרופא שלנו זילזל בי ובבני (ל"ת)
-
נורית
כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה ©
יצירת קשר
תקנון ותנאי שימוש