פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
27/1/2005 19:23 עינת מ מאת:
למעירה האנונימית... כותרת:
נראה לי שמפני שלעולה הספציפית הזאת אין משפחה או חברים קרובים בארץ, (כך לפחות הבנתי מההודעה), מצבה שונה מישראליות ותיקות או עולות שיש להן את מי ללוות אותן לחדר לידה.

ואם זה חרה לך, שמקפחים את הישראלים, בכיף, תארגני ליווי לידה לנשים שבעליהן לא יכולים להיות בלידה.

לכולן, אני מתנצלת על הבוטות, אבל קשה לי להבין איך, במקום לחשוב על אישה לקראת לידה לבדה בארץ חדשה, את חושבת על איך יש בבקשת עזרה הזאת משהו מקפח.

ועוד דבר, נראה לי שדולות מתלמדות צריכות דווקא ללוות לידות בהתנדבות כדי לקבל הסמכה כך שאולי כן תהיה מישהי שתתנדב, אני מקווה.

עינת

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
27/1/2005  19:05 למה רק לעולות חדשות - כרגע אנונימית
27/1/2005  19:42 דולה - אנונימית
27/1/2005  20:11 לאנונימית - זברה
27/1/2005  20:11 נראה לי שלא הובנתי נכון... - ענתש
27/1/2005  20:17 ענת, ניסית דרך גילה רונאל? היא הרי מכירה את כל הדולות שצריכות לעשות סטאז'... - הדס
27/1/2005  20:21 ניסיתי עם שתי דולות - ענת
27/1/2005  20:28 כנראה שלא הבנתי אותך - אנונימית לעוד שניונת
27/1/2005  21:54 ענת, אני מצטערת שאין לי עזרה להציע אבל אני מקווה שתצליחי ושיעבור לה בקלות (ל"ת) - נועה
27/1/2005  21:57 מעדכנת שנמצאו כמה בחורות מקסימות - ענתש


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש