נראה לי שמפני שלעולה הספציפית הזאת אין משפחה או חברים קרובים בארץ, (כך לפחות הבנתי מההודעה), מצבה שונה מישראליות ותיקות או עולות שיש להן את מי ללוות אותן לחדר לידה.
ואם זה חרה לך, שמקפחים את הישראלים, בכיף, תארגני ליווי לידה לנשים שבעליהן לא יכולים להיות בלידה.
לכולן, אני מתנצלת על הבוטות, אבל קשה לי להבין איך, במקום לחשוב על אישה לקראת לידה לבדה בארץ חדשה, את חושבת על איך יש בבקשת עזרה הזאת משהו מקפח.
ועוד דבר, נראה לי שדולות מתלמדות צריכות דווקא ללוות לידות בהתנדבות כדי לקבל הסמכה כך שאולי כן תהיה מישהי שתתנדב, אני מקווה.
עינת
|
תוכן התגובה:
|