|
27/1/2005 20:17
|
הדס
|
מאת:
|
|
ענת, ניסית דרך גילה רונאל? היא הרי מכירה את כל הדולות שצריכות לעשות סטאז'...
|
כותרת:
|
וגם את יכולה לנסות בפורום הזה: http://www.leyda.co.il/LeydaForum.html של המרכז הישראלי לחינוך ללידה. נכנסות לשם כל הזמן דולות מתחילות וותיקות ואולי משם תבוא הישועה...
|
תוכן התגובה:
|
תגובות נוספות
|