שאני מכירה - הן התקשרו לכל מי שהן מכירות. השאירו גם הודעה לגילה רונאל שתחפש עבורינו. וכן גם במרכז הישראלי לחינוך ללידה. לא מצאנו עדיין. אני יודעת שזה קשה והתרעה קצרה... אז אני לא מצפה לגדולות ונצורות. אני מבינה שלאנשים (גם לי למשל) יש ילדים קטנים והתחייבויות קודמות. אבל אני מנסה בכל ערוץ אפשרי (גם הפורום הזה)...
בינתיים, כמו שאמרתי, יש בחורה נחמדה שנמצאת איתה. אולי מישהי אחרת (שוב, לא מקצועית בתחום הלידות אבל שילדה כבר כמה ילדים בחייה) תגיע מאוחר יותר, היא עוד בודקת את ההתכנות של זה.
אם לא - אני מקווה לפחות שהעניינים ימשיכו להתקדם לאט (עד עכשיו רק צירים לא סדירים ורק מציקים) עד שבעלה יגיע. הוא נוחת מחר ב-7 בבוקר.
עושים מה שאפשר...
|
תוכן התגובה:
|