פורום
השבוע
אינדקס
אופנה
יוגה
גברים וצירים
היום שאחרי
הצילו צירים
תזונה
מאמרים
חדשות
ראשי
27/1/2005 20:28
אנונימית לעוד שניונת
מאת:
כנראה שלא הבנתי אותך
כותרת:
בכל מקרה אני יכולה לדמיין איך היא מרגישה אני באמת מקווה שתהיה לה לידה קלה ושהיא תמצא מישהי ללוות אותה. אני בטוחה שגם במנטליות ה"אגרסיבית" של בית החולים תימצא אחות רחמנייה שתלווה אותה, לפחות אני מקווה.
מחזיקה לה את היד מרחוק
תוכן התגובה:
תגובות נוספות
27/1/2005 19:05
למה רק לעולות חדשות
-
כרגע אנונימית
27/1/2005 19:23
למעירה האנונימית...
-
עינת מ
27/1/2005 19:42
דולה
-
אנונימית
27/1/2005 20:11
לאנונימית
-
זברה
27/1/2005 20:11
נראה לי שלא הובנתי נכון...
-
ענתש
27/1/2005 20:17
ענת, ניסית דרך גילה רונאל? היא הרי מכירה את כל הדולות שצריכות לעשות סטאז'...
-
הדס
27/1/2005 20:21
ניסיתי עם שתי דולות
-
ענת
27/1/2005 21:54
ענת, אני מצטערת שאין לי עזרה להציע אבל אני מקווה שתצליחי ושיעבור לה בקלות (ל"ת)
-
נועה
27/1/2005 21:57
מעדכנת שנמצאו כמה בחורות מקסימות
-
ענתש
כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה ©
יצירת קשר
תקנון ותנאי שימוש