ילדה שלי בת שנה ועשרה חודשים גם החליטה שב - 12 בלילה היא כבר לא רוצה לישון . בלילה הראשון חשבתי שהיא לא מרגישה טוב , וכמובן ישבתי איתה והלכתי איתה ועד שהיא נרדמה בחמש בבוקר הייתי סובלנית מ א ו ד . בלילה למחרת - אותו סיפור ! המדיניות שלי ושל בעלי לא לקחת אותה אלינו וגם לא לישון איתה במיטתה . שמעתי אותה בוכה , עוד הפעם ב 12,ניגשתי אליה , נתתי לה מים לשתות , היא נרדמה . אחרי 10 דקות אותו סיפור . וכך זה נמשך עד 2 לפנות בוקר. אז הלכתי אליה , הושבתי אותה על מיטתה ולא נתתי לה לישון - 20 דקות (גם לא להניח ראש על הברכיים שלי ). פשוט ישבנו . היא בכתה ובכתה ובכתה ... אחרי 20 דקות שאלתי אותה האם היא רוצה לישון , היא אמרה "כן". אמרתי לה שתשכב , היא שכבה ונרדמה. זהו . אולי לא חינוכי מידי , אבל הביא לתוצאות רצויות .
|
תוכן התגובה:
|