פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
27/1/2005 20:44 היינו שם מאת:
מה שאני עשיתי... כותרת:
ילדה שלי בת שנה ועשרה חודשים גם החליטה שב - 12 בלילה היא כבר לא רוצה לישון . בלילה הראשון חשבתי שהיא לא מרגישה טוב , וכמובן ישבתי איתה והלכתי איתה ועד שהיא נרדמה בחמש בבוקר הייתי סובלנית מ א ו ד . בלילה למחרת - אותו סיפור ! המדיניות שלי ושל בעלי לא לקחת אותה אלינו וגם לא לישון איתה במיטתה . שמעתי אותה בוכה , עוד הפעם ב 12,ניגשתי אליה , נתתי לה מים לשתות , היא נרדמה . אחרי 10 דקות אותו סיפור . וכך זה נמשך עד 2 לפנות בוקר.
אז הלכתי אליה , הושבתי אותה על מיטתה ולא נתתי לה לישון - 20 דקות (גם לא להניח ראש על הברכיים שלי ). פשוט ישבנו . היא בכתה ובכתה ובכתה ...
אחרי 20 דקות שאלתי אותה האם היא רוצה לישון , היא אמרה "כן". אמרתי לה שתשכב , היא שכבה ונרדמה. זהו . אולי לא חינוכי מידי , אבל הביא לתוצאות רצויות .

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
27/1/2005  20:11 קודם כל- חיבוק לאמא הגיבורה! - סיס
27/1/2005  20:52 אין לי הרבה זמן לכתוב אבל - גבי
27/1/2005  21:03 תודה על התשובות, קצת תשובות וקצת כרונולוגיה (לסיס) - קצת היפו'
27/1/2005  21:37 להיפו - iriti
27/1/2005  22:58 לקצת היפו' - ק.ק.
28/1/2005  09:37 היפולה - דניאלה
28/1/2005  09:42 אני מניחה שיצלבו אותי שוב, אבל הייתי ממליצה לקרוא את סיפרה של סולטר "הילד יודע" - נעמי
28/1/2005  12:32 האמת סולטר לא פתרה אצלנו שום דבר. נשארנו עם אותו מצב. - מדווחת אחת
28/1/2005  14:36 אני מבחינה בין בכי של יום לבכי של לילה - מירי2
30/1/2005  12:39 אחרי שהצלחתי לשכנע את בעלי- אני אנסה לשכנע אתכן ש... -


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש