פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
27/1/2005 20:52 גבי מאת:
אין לי הרבה זמן לכתוב אבל כותרת:
נראה לי שברגע שהיא תבין שהבכי לא עובד עליכם הוא יפסק, לא להתעלם - להתייחס לגורם המפריע לילד אבל לא להילחץ מהבכי
אצלנו זה ממש עזר

הבהרנו לילדה שבכי הוא לא כפתור שלוחצים ואבאמא מתחילים לרקוד לפי החליל שלה....

כן הקשבה, כן חיבוק אבל מתוך יציבות ולא מתוך התקפלות

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
27/1/2005  20:11 קודם כל- חיבוק לאמא הגיבורה! - סיס
27/1/2005  20:44 מה שאני עשיתי... - היינו שם
27/1/2005  21:03 תודה על התשובות, קצת תשובות וקצת כרונולוגיה (לסיס) - קצת היפו'
27/1/2005  21:37 להיפו - iriti
27/1/2005  22:58 לקצת היפו' - ק.ק.
28/1/2005  09:37 היפולה - דניאלה
28/1/2005  09:42 אני מניחה שיצלבו אותי שוב, אבל הייתי ממליצה לקרוא את סיפרה של סולטר "הילד יודע" - נעמי
28/1/2005  12:32 האמת סולטר לא פתרה אצלנו שום דבר. נשארנו עם אותו מצב. - מדווחת אחת
28/1/2005  14:36 אני מבחינה בין בכי של יום לבכי של לילה - מירי2
30/1/2005  12:39 אחרי שהצלחתי לשכנע את בעלי- אני אנסה לשכנע אתכן ש... -


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש