נראה לי שברגע שהיא תבין שהבכי לא עובד עליכם הוא יפסק, לא להתעלם - להתייחס לגורם המפריע לילד אבל לא להילחץ מהבכי אצלנו זה ממש עזר
הבהרנו לילדה שבכי הוא לא כפתור שלוחצים ואבאמא מתחילים לרקוד לפי החליל שלה....
כן הקשבה, כן חיבוק אבל מתוך יציבות ולא מתוך התקפלות
|
תוכן התגובה:
|