פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
27/1/2005 21:37 iriti מאת:
להיפו כותרת:
שמתי לב שרשמת שאתם בחרדה "מתי יהיה שוב הבכי" והייתי מנסה לשנות את המחשבה ל"איזה כייף לנו כשיש חיוכים" ולעזוב את מה יהיה. החרדה הזאת עוברת אליה ורק גורם לה לביות יותר עצבנית.
דבר שני, לא הייתי מתעלמת מהבכי. תני לה לבכות אבל תהיי לידה. אם את לא יכולה לשמוע תגידי לה שאת הולכת לחדר סמוך וכשתסיים את תחזרי. קשה לייעץ בדיוק למקרה הספציפי שלך בלי לראות את כל התמונה. מה שבטוח, אי אפשר לרצות אותה כל הזמן, תחשבי עם עצמך מה הגבולות שלך ותעמדי עליהם. (שלא תגיעי לחודש תשיעי כשאת מרדימה על הידים כמו שהיה אצלי...)

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
27/1/2005  20:11 קודם כל- חיבוק לאמא הגיבורה! - סיס
27/1/2005  20:44 מה שאני עשיתי... - היינו שם
27/1/2005  20:52 אין לי הרבה זמן לכתוב אבל - גבי
27/1/2005  21:03 תודה על התשובות, קצת תשובות וקצת כרונולוגיה (לסיס) - קצת היפו'
27/1/2005  22:58 לקצת היפו' - ק.ק.
28/1/2005  09:37 היפולה - דניאלה
28/1/2005  09:42 אני מניחה שיצלבו אותי שוב, אבל הייתי ממליצה לקרוא את סיפרה של סולטר "הילד יודע" - נעמי
28/1/2005  12:32 האמת סולטר לא פתרה אצלנו שום דבר. נשארנו עם אותו מצב. - מדווחת אחת
28/1/2005  14:36 אני מבחינה בין בכי של יום לבכי של לילה - מירי2
30/1/2005  12:39 אחרי שהצלחתי לשכנע את בעלי- אני אנסה לשכנע אתכן ש... -


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש