פורום
השבוע
אינדקס
אופנה
יוגה
גברים וצירים
היום שאחרי
הצילו צירים
תזונה
מאמרים
חדשות
ראשי
28/1/2005 12:32
מדווחת אחת
מאת:
האמת סולטר לא פתרה אצלנו שום דבר. נשארנו עם אותו מצב.
כותרת:
לא יודעת מה להגיד לך. אני גם בסיוט כזה.
'צטערת.
תוכן התגובה:
תגובות נוספות
27/1/2005 20:11
קודם כל- חיבוק לאמא הגיבורה!
-
סיס
27/1/2005 20:44
מה שאני עשיתי...
-
היינו שם
27/1/2005 20:52
אין לי הרבה זמן לכתוב אבל
-
גבי
27/1/2005 21:03
תודה על התשובות, קצת תשובות וקצת כרונולוגיה (לסיס)
-
קצת היפו'
27/1/2005 21:37
להיפו
-
iriti
27/1/2005 22:58
לקצת היפו'
-
ק.ק.
28/1/2005 09:37
היפולה
-
דניאלה
28/1/2005 09:42
אני מניחה שיצלבו אותי שוב, אבל הייתי ממליצה לקרוא את סיפרה של סולטר "הילד יודע"
-
נעמי
28/1/2005 14:36
אני מבחינה בין בכי של יום לבכי של לילה
-
מירי2
30/1/2005 12:39
אחרי שהצלחתי לשכנע את בעלי- אני אנסה לשכנע אתכן ש...
-
כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה ©
יצירת קשר
תקנון ותנאי שימוש