פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
28/1/2005 12:32 מדווחת אחת מאת:
האמת סולטר לא פתרה אצלנו שום דבר. נשארנו עם אותו מצב. כותרת:
לא יודעת מה להגיד לך. אני גם בסיוט כזה.
'צטערת.

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
27/1/2005  20:11 קודם כל- חיבוק לאמא הגיבורה! - סיס
27/1/2005  20:44 מה שאני עשיתי... - היינו שם
27/1/2005  20:52 אין לי הרבה זמן לכתוב אבל - גבי
27/1/2005  21:03 תודה על התשובות, קצת תשובות וקצת כרונולוגיה (לסיס) - קצת היפו'
27/1/2005  21:37 להיפו - iriti
27/1/2005  22:58 לקצת היפו' - ק.ק.
28/1/2005  09:37 היפולה - דניאלה
28/1/2005  09:42 אני מניחה שיצלבו אותי שוב, אבל הייתי ממליצה לקרוא את סיפרה של סולטר "הילד יודע" - נעמי
28/1/2005  14:36 אני מבחינה בין בכי של יום לבכי של לילה - מירי2
30/1/2005  12:39 אחרי שהצלחתי לשכנע את בעלי- אני אנסה לשכנע אתכן ש... -


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש