בעיני בבכי של יום יש מקום למו"מ, להצבת גבולות ולהצגת אלטרנטיבות. למשל בקשר להליכה מהגן הביתה - אולי יש לה אופניים שהיא אוהבת? אולי יש בדרך ספסלים שאפשר לעצור לשבת עליהם ולהתחבק? למרות שאני לא בהריון, גם לי כבר הרבה פעמים קשה לסחוב את איתי על הידיים, ואז אני מציעה לו שאני אקח אותו על הכתפיים, שזה ממש לא קשה. ובהחלט לפחות חלקית אפשר להתעקש שהיא תלך ברגל. לגבי הלילה - מי כאן עוד לא יודעת שאני בעד לינה משותפת? :-) (במיוחד במצב כמו שאת מתארת)
|
תוכן התגובה:
|