פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
28/1/2005 14:36 מירי2 מאת:
אני מבחינה בין בכי של יום לבכי של לילה כותרת:
בעיני בבכי של יום יש מקום למו"מ, להצבת גבולות ולהצגת אלטרנטיבות. למשל בקשר להליכה מהגן הביתה - אולי יש לה אופניים שהיא אוהבת? אולי יש בדרך ספסלים שאפשר לעצור לשבת עליהם ולהתחבק? למרות שאני לא בהריון, גם לי כבר הרבה פעמים קשה לסחוב את איתי על הידיים, ואז אני מציעה לו שאני אקח אותו על הכתפיים, שזה ממש לא קשה. ובהחלט לפחות חלקית אפשר להתעקש שהיא תלך ברגל.
לגבי הלילה - מי כאן עוד לא יודעת שאני בעד לינה משותפת? :-) (במיוחד במצב כמו שאת מתארת)

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
27/1/2005  20:11 קודם כל- חיבוק לאמא הגיבורה! - סיס
27/1/2005  20:44 מה שאני עשיתי... - היינו שם
27/1/2005  20:52 אין לי הרבה זמן לכתוב אבל - גבי
27/1/2005  21:03 תודה על התשובות, קצת תשובות וקצת כרונולוגיה (לסיס) - קצת היפו'
27/1/2005  21:37 להיפו - iriti
27/1/2005  22:58 לקצת היפו' - ק.ק.
28/1/2005  09:37 היפולה - דניאלה
28/1/2005  09:42 אני מניחה שיצלבו אותי שוב, אבל הייתי ממליצה לקרוא את סיפרה של סולטר "הילד יודע" - נעמי
28/1/2005  12:32 האמת סולטר לא פתרה אצלנו שום דבר. נשארנו עם אותו מצב. - מדווחת אחת
30/1/2005  12:39 אחרי שהצלחתי לשכנע את בעלי- אני אנסה לשכנע אתכן ש... -


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש