פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
30/1/2005 12:39 מאת:
אחרי שהצלחתי לשכנע את בעלי- אני אנסה לשכנע אתכן ש... כותרת:
הבכי, בגיל שנה ו 7, וגם בשנה הקרובה (עד 3 +-), הוא עוד אחת מצורות התקשורת שלהם. לגיטימי שהם יבכו, הם מביעים קושי כלשהו, ואנחנו, כן, אנחנו- צריכים לשנות את הגישה לבכי. קודם כל- לא להיבהל ממנו, לא לחשוש "אוי, מתי יגיע ההתקף הבא?" - כשישהיה לה צורך לבכות- היא כפי הנראה תבכה, ואל לכם להיבהל כל כך. כמובן- שהבכי שלה צריך להיות מלווה בהכלה שלכם את הקושי שלה, בתמלול ותיווך, הסבר על הרגש שעולה, אבל ממקום לגמרי רגוע - לא בפניקה. זה באמת לא נעים כשילד בוכה, אני מודעת לתחושות שזה מעורר- כאילו משהו באמת נורא נורא רע לה, אבל תחשבי מנקודת ראותה- באותו רגע שלא הרמת אותה על הידיים בדרך הביתה- זה באמת סוף העולם. את יודעת שבמעט הסחת דעת (בואי נדלג עד העמוד הבא, בואי נחפש נמלה...)- ה"נורא" הזה יעבור ויישכח, והיא...תפקידה לבכות כדי להעביר את המסר כהלכה.
כל עוד כל בכי יקבל תגובה נרעשת כמו עד היום- משכו יהיה ארוך ומתיש. אם התגובה לבכי תהייה עניינית ואוהבת, לא מרחמת ולא נרעשת מידי- הבכי יקבל את המקום הטבעי והרגיל שלו.
בהצלחה.

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
27/1/2005  20:11 קודם כל- חיבוק לאמא הגיבורה! - סיס
27/1/2005  20:44 מה שאני עשיתי... - היינו שם
27/1/2005  20:52 אין לי הרבה זמן לכתוב אבל - גבי
27/1/2005  21:03 תודה על התשובות, קצת תשובות וקצת כרונולוגיה (לסיס) - קצת היפו'
27/1/2005  21:37 להיפו - iriti
27/1/2005  22:58 לקצת היפו' - ק.ק.
28/1/2005  09:37 היפולה - דניאלה
28/1/2005  09:42 אני מניחה שיצלבו אותי שוב, אבל הייתי ממליצה לקרוא את סיפרה של סולטר "הילד יודע" - נעמי
28/1/2005  12:32 האמת סולטר לא פתרה אצלנו שום דבר. נשארנו עם אותו מצב. - מדווחת אחת
28/1/2005  14:36 אני מבחינה בין בכי של יום לבכי של לילה - מירי2


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש