פורום
השבוע
אינדקס
אופנה
יוגה
גברים וצירים
היום שאחרי
הצילו צירים
תזונה
מאמרים
חדשות
ראשי
27/1/2005 18:59
לולי2
מאת:
אוי ואבוי
כותרת:
חוצפה! ההיתי לוקחת את הילד שלי באותו רגע הביתה, מי צריך לחטוף עכשיו את מה שיש לילדה (שתהיה בריאה) ברונכיט, שפעת, חום ויראלי או כל דבר אחר לא עלינו,,כמובן שהילדה לא אשמה, אלא הגננת שצריכה לדעת מה ילד חולה אחד יכול לעולל לגן כמעט שלם.
תוכן התגובה:
תגובות נוספות
27/1/2005 19:05
OT הייתי צריכה לקבל את המחזור היום, יש לי כאבים כבר יותר משבוע
-
כולי תקווה
27/1/2005 19:47
OT בדקתי!
-
כולי תקווה
27/1/2005 19:49
גם לדעתי זה לא בסדר ולכולי תקווה
-
שירלי2
27/1/2005 19:49
לכולי תקווה, מזל טוב!!!, נראה לי שאת בהריון, יש לי קו בהיר בן שנתיים וחצי! (ל"ת)
-
עינת מ
27/1/2005 19:50
וואו, איזה יופי! (ל"ת)
-
שירלי2
27/1/2005 20:01
לכולי תקוה - מזל טוב
-
זברה
27/1/2005 20:04
סבטה וכולי תקווה
-
סיס
27/1/2005 20:06
לכל המברכות
-
כולי תקווה
27/1/2005 20:57
זה שיא החוצפה בעיני שהגננת מביאה את הבן שלה ועוד חולה לגן.
-
ורד שלשחר
27/1/2005 21:00
OT גם- האם אני יכולה לבדוק עם הערכה גם אם אני אמורה לקבל עוד יומיים שלושה?? (ל"ת)
-
נומה
27/1/2005 21:00
ברח לי... ההמשך...
-
ורד שלשחר
27/1/2005 21:23
נומה
-
שירלי2
27/1/2005 22:38
לסבטה- איזו חוצפה! ולכולי תקווה- מזל טוב!!!
-
ק.ק.
27/1/2005 22:38
תתלונני במשרד של ויצו (ל"ת)
-
1
27/1/2005 23:42
האם כולי תקווה = דבי? כולי תקווה! (ל"ת)
-
?
28/1/2005 20:43
?, יש כאן עוד מקוות. למה להפלות? מקווה בשביל כ-ו-ל-ן. (ל"ת)
-
HILLA
29/1/2005 13:00
מזל טוב לכולי תקווה
-
גם הייתי כולי תקווה,
29/1/2005 13:26
הטיפ
-
כולי תקווה
29/1/2005 14:05
לכולי תקווה
-
גם הייתי...
כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה ©
יצירת קשר
תקנון ותנאי שימוש