פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
27/1/2005 19:47 כולי תקווה מאת:
OT בדקתי! כותרת:
שני קוים ברורים, אבל אחד בהיר יותר מהשני.
אולי בגלל שעדיין לא היה איחור?

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
27/1/2005  18:59 אוי ואבוי - לולי2
27/1/2005  19:05 OT הייתי צריכה לקבל את המחזור היום, יש לי כאבים כבר יותר משבוע - כולי תקווה
27/1/2005  19:49 גם לדעתי זה לא בסדר ולכולי תקווה - שירלי2
27/1/2005  19:49 לכולי תקווה, מזל טוב!!!, נראה לי שאת בהריון, יש לי קו בהיר בן שנתיים וחצי! (ל"ת) - עינת מ
27/1/2005  19:50 וואו, איזה יופי! (ל"ת) - שירלי2
27/1/2005  20:01 לכולי תקוה - מזל טוב - זברה
27/1/2005  20:04 סבטה וכולי תקווה - סיס
27/1/2005  20:06 לכל המברכות - כולי תקווה
27/1/2005  20:57 זה שיא החוצפה בעיני שהגננת מביאה את הבן שלה ועוד חולה לגן. - ורד שלשחר
27/1/2005  21:00 OT גם- האם אני יכולה לבדוק עם הערכה גם אם אני אמורה לקבל עוד יומיים שלושה?? (ל"ת) - נומה
27/1/2005  21:00 ברח לי... ההמשך... - ורד שלשחר
27/1/2005  21:23 נומה - שירלי2
27/1/2005  22:38 לסבטה- איזו חוצפה! ולכולי תקווה- מזל טוב!!! - ק.ק.
27/1/2005  22:38 תתלונני במשרד של ויצו (ל"ת) - 1
27/1/2005  23:42 האם כולי תקווה = דבי? כולי תקווה! (ל"ת) - ?
28/1/2005  20:43 ?, יש כאן עוד מקוות. למה להפלות? מקווה בשביל כ-ו-ל-ן. (ל"ת) - HILLA
29/1/2005  13:00 מזל טוב לכולי תקווה - גם הייתי כולי תקווה,
29/1/2005  13:26 הטיפ - כולי תקווה
29/1/2005  14:05 לכולי תקווה - גם הייתי...


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש