פורום
השבוע
אינדקס
אופנה
יוגה
גברים וצירים
היום שאחרי
הצילו צירים
תזונה
מאמרים
חדשות
ראשי
27/1/2005 19:47
כולי תקווה
מאת:
OT בדקתי!
כותרת:
שני קוים ברורים, אבל אחד בהיר יותר מהשני.
אולי בגלל שעדיין לא היה איחור?
תוכן התגובה:
תגובות נוספות
27/1/2005 18:59
אוי ואבוי
-
לולי2
27/1/2005 19:05
OT הייתי צריכה לקבל את המחזור היום, יש לי כאבים כבר יותר משבוע
-
כולי תקווה
27/1/2005 19:49
גם לדעתי זה לא בסדר ולכולי תקווה
-
שירלי2
27/1/2005 19:49
לכולי תקווה, מזל טוב!!!, נראה לי שאת בהריון, יש לי קו בהיר בן שנתיים וחצי! (ל"ת)
-
עינת מ
27/1/2005 19:50
וואו, איזה יופי! (ל"ת)
-
שירלי2
27/1/2005 20:01
לכולי תקוה - מזל טוב
-
זברה
27/1/2005 20:04
סבטה וכולי תקווה
-
סיס
27/1/2005 20:06
לכל המברכות
-
כולי תקווה
27/1/2005 20:57
זה שיא החוצפה בעיני שהגננת מביאה את הבן שלה ועוד חולה לגן.
-
ורד שלשחר
27/1/2005 21:00
OT גם- האם אני יכולה לבדוק עם הערכה גם אם אני אמורה לקבל עוד יומיים שלושה?? (ל"ת)
-
נומה
27/1/2005 21:00
ברח לי... ההמשך...
-
ורד שלשחר
27/1/2005 21:23
נומה
-
שירלי2
27/1/2005 22:38
לסבטה- איזו חוצפה! ולכולי תקווה- מזל טוב!!!
-
ק.ק.
27/1/2005 22:38
תתלונני במשרד של ויצו (ל"ת)
-
1
27/1/2005 23:42
האם כולי תקווה = דבי? כולי תקווה! (ל"ת)
-
?
28/1/2005 20:43
?, יש כאן עוד מקוות. למה להפלות? מקווה בשביל כ-ו-ל-ן. (ל"ת)
-
HILLA
29/1/2005 13:00
מזל טוב לכולי תקווה
-
גם הייתי כולי תקווה,
29/1/2005 13:26
הטיפ
-
כולי תקווה
29/1/2005 14:05
לכולי תקווה
-
גם הייתי...
כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה ©
יצירת קשר
תקנון ותנאי שימוש